۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد اردوگاه گردشگری در چهارمحال و بختیاری

ضرورت ایجاد اردوگاه گردشگری در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ایجاد اردوگاه گردشگری در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و ادامه داد: این اردوگاه باید با هدف فرهنگی و تربیتی در استان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد با اشاره به تصویب ۵۲۹ مصوبه این شورا طی ۱۰ سال گذشته، اظهار کرد: دو مسئله سامان‌دهی فضای مجازی و جمعیت از جمله مسائل و کلیدی کشور است که در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قدرت اجرایی در کشور فلج است، عنوان کرد: این مشکل در چهارمحال و بختیاری نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت گردشگری این استان، تصریح کرد: زیر ساخت گردشگری چهارمحال و بختیاری بسیار ضعیف است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ایجاد اردوگاه گردشگری در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و ادامه داد: این اردوگاه باید با هدف فرهنگی و تربیتی در استان ایجاد شود.

وی باغ موزه دفاع مقدس را یکی از زیربنایی‌ترین مسائل فرهنگی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: این باغ موزه به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی با کندی در حال ساخت است که نیازمند آن است اعتبار مناسب برای تکمیل آن تخصیص داده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مصلی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد طرح مصلی شهرکرد باقی مانده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ایجاد پارک‌ها و مساجد، مسکن، ازدواج و اشتغال را از جمله حوزه‌های مهم چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار کرد: مشکلات موجود در این حوزه‌ها باید با برنامه ریزی دقیق و به موقع حل شود.

کد خبر 5327507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha