۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳

اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن

اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن

تهران- در این مطلب به اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن پرداخته ایم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت کپکو ارائه دهنده تمامی محصولات ساختمانی اعم از واتر استاپ، اسپیسر های پلاستیکی، افزودنی‌های بتن و … می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع افزودنی‌های بتن و سایر محصولات شیمیایی ساختمانی به سایت کپکو مراجعه بفرمائید.

- شما می‌توانید با مصرف ضد یخ‌های بتنی، از ساختار بتن تان محافظت نموده و بهترین ساخت و ساز را برای خود به ارمغان آورید.

- یکی از مهمترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن را، جلوگیری از یخ زدگی بتن در فصل‌های سرما شکل داده است. در واقع استفاده از ضد یخ مذکور سبب شده تا امروزه کارفرمایان به راحتی در فصل زمستان نیز اقدام به ساخت و ساز نمایند.

- استفاده از ضد یخ بتن می‌تواند مقاومت مربوط به بتن تهیه شده را افزایش دهد و این امر از مهمترین مزیت‌های مربوط به ضد یخ یاد شده می‌باشد.

- کارفرمایان می‌توانند با مصرف ضد یخ بتنی، هیچ گونه نگرانی را در مورد ترک خوردگی سازه‌ی بتنی خود داشته باشند.

- استفاده از ضد یخ بتنی می‌تواند استانداردهای مربوط به ساخت و ساز شما را، بالا ببرد.

- عمر مفید مربوط به سازه‌های بتنی در صورت افزودن ضد یخ‌های یاد شده، افزایش پیدا می‌کند.

دیگر هیچ گونه شکی را در جهت استفاده از ضد یخ‌های بتنی نداشته باشید و با خیال آسوده و در کمال آرامش بهترین و کارآمدترین ضد یخ بتنی را، از وب سایت شرکت پیش روی خود تهیه نموده و آن را، در ساخت و ساز بتنی خود مورد استفاده قرار دهید.

اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن

معایب مربوط به استفاده از ضدیخ بتن

جالب است بدانید که استفاده از ضد یخ بتنی در کنار مزایای شگفت انگیز خود، یک سری از معایب را نیز می‌تواند داشته باشد. اکنون که شما به دنبال بررسی بارزترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن هستید، بهتر است که در مورد معایب ماده‌ی مذکور نیز اطلاعات کاملی را به دست آورید تا بتوانید با خیال آسوده از ضد یخ بتنی استفاده نمائید. البته از نظر بسیاری از مهندسان عمران، معایب متعلق به ضد یخ مذکور از اهمیت چندانی برخوردار نبوده و کارفرمایان می‌توانند به راحتی ضد یخ یاد شده را، مورد استفاده قرار دهند. مهمترین معایب مربوط به استفاده از ضد یخ بتنی عبارتند از:

- قیمت مربوط به برخی از انواع ضد یخ‌های بتنی، بالا می‌باشد و همین امر توان و قدرت خرید را، از کارفرمایان سلب می‌کند.

- اگر نتوانید به موقع و در زمان معین شده از ضد یخ بتنی استفاده کنید، در این صورت کارایی و مقاومت مربوط به بتن شما کاهش می‌یابد و مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

- در بسیاری از مواقع در کنار استفاده از ضد یخ بتنی مجبور هستیم که مقداری موارد روان کننده یا زودگیر نیز به بتن اضافه نمائیم که این امر، هزینه‌های مازاد را به دنبال خواهد داشت.

- خاصیت مربوط به ضد یخ بتنی بسیار زودگذر است به طوری که در بسیاری از موارد کارفرمایان مجبور می‌شوند در حین ساخت و ساز خود، دفعات متعدد اقدام به خرید ضد یخ بتنی نمایند.

- استفاده از ضد یخ بتنی نیاز به تخصص بالایی دارد و اگر نتوانید تناسب میان ضدیخ و بتن را رعایت کنید، بی شک با مشکلات گوناگونی مواجه خواهید شد.

اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن

نکات مورد توجه در حین مصرف ضد یخ بتن:

حال که در مورد اصلی ترین و بارزترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن اطلاعات مورد نظر خود را به دست آوردید، می‌توانید اقدامات مربوط به خرید ضد یخ بتنی را، انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که در حین استفاده از ضد یخ‌های بتنی، بایستی به یک سری از مهمترین موارد و مؤلفه‌ها، توجه لازم را داشته باشید. ما در این مجموعه و مقاله نه تنها در خصوص مزایای استفاده از ضد یخ بتن صحبت کردیم، بلکه توانستیم راجع به اصلی ترین نکات مورد توجه در حین استفاده از ضد یخ بتنی نیز، به موارد مهمی اشاره نمائیم که مهمترین نکات مذکور، عبارتند از:

- پیشنهاد می‌کنیم که ضد یخ بتنی را در یک محیط باز مورد استفاده قرار دهید چرا که مواد افزودنی موجود در ضد یخ مذکور، دارای عناصر شیمیایی بوده که حین ترکیب شدن، آزاد شده و مشکلاتی را برای سلامتی کارکنان به وجود می‌آورد.

- چنانچه ضد یخ بتنی با چشم یا پوست شما تماس پیدا کرد، سریعاً پوست یا چشم خود را، با آب سرد مورد شستشو قرار دهید و در صورت نیاز به نزدیک ترین درمانگاه مراجعه کنید.

- توصیه می‌شود که در حین استفاده از ضد یخ بتنی به هیچ وجه از کلر استفاده نکنید تا اینکه بتوانید در دمای های مختلف، به راحتی مراحل مربوط به عملیات بتن ریزی را سپری نمائید.

- در حین استفاده از ضد یخ بتنی حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنید و فرایند مربوط به ترکیب ضد یخ بتنی را، به دست افراد باتجربه در این زمینه بسپارید.

- با توجه به میزان بتن و سیمان در اختیار خود، از ضد یخ بتنی استفاده نمائید و از تناسب ترکیب این دو ماده را، آگاه باشید.

- پیشنهاد می‌شود که جهت نگهداری ضد یخ بتنی، از یک ظرف سرپوشیده استفاده نمائید و ظرف مذکور را به دور از نور خورشید قرار دهید. همچنین لازم به ذکر می‌باشد که ضد یخ بتنی حداقل تا دو سال می‌تواند خاصیت خود را حفظ نمائید. بنابراین در حین خرید ضد یخ بتنی به تاریخ تولید و انقضا آن، توجه لازم را داشته باشید.

- در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره‌ای در زمینه استفاده از ضد یخ بتن، افزودنی‌های بتن، واتر استاپ ها، اسپیسر های پلاستیکی و سایر محصولات شیمایی ساختمان دارید با شماره تلفن ۸۹۳۳۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا جهت اطلاع از محصولات شرکت کپکو به سایت www.capco.co.ir مراجعه بفرمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5327516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha