۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸

بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام جعفر صادق(ع)گراش

بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام جعفر صادق(ع)گراش

گراش - مدرسه خیرساز شهرستان گراش با حضور مردم و مسئولان امر به بهره برداری رسید.

فرماندار گراش در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش حاج علی علیپور ساخته شده است.

مجید غلام‌پور با بیان اینکه هزینه کردن برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده سازان کشور است، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان و محور پیشرفت علمی کشور هستند و توجه به این قشر از جامعه توسعه سایر بخش‌ها را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز نقشی برجسته در رشد و تعالی جامعه دارند، تصریح کرد: گراشی‌ها مردمان نیک اندیش و پیشتاز امورات خیر در عرصه‌های مختلف خصوصاً مدرسه سازی هستند که به رشد و تعالی جامعه کمک و نقش سازنده‌ای در این زمینه‌ای ایفا می‌کنند که این عمل باقیات و صالحات و توشه‌ای برای آخرت خیرین است.

فرماندار گراش به هفتمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس نیز گریزی زد و عنوان کرد: در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان بررسی شد، اما به دلیل فشردگی جلسات و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و بررسی مطالبات، وزرا و معاونین و نمایندگان رئیس جمهور ناگزیر بودند به چندین شهرستان و حوزه‌های انتخابیه سفر کنند که همین امر باعث شد سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گراش کوتاه باشد اما آقای عین‌اللهی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و مردم شهرستان قول دادند در اولین فرصت به گراش سفر کنند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان با خیرین دیدار کنند.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند تلاش در راه مدرسه سازی خود جهاد مقدس است، تصریح کرد: تأمین فضاهای آموزشی بدون کمک خیرین امکان پذیر نیست و اقدامات و فعالیت‌های نیک اندیشان این عرصه به عنوان یک ارزش در سطح کشور و در بین مردم نهادینه شده است.

فرماندار گراش در ادامه از پیگیری مجمع خیرین مدرسه ساز و آقای حاج علی علیپور و خانواده محترمشان به جهت انجام چندین کار خیر و عام المنفعه در حوزه‌های مختلف در گراش قدردانی کرد.

کد خبر 5329561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha