۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی فارس:

استان فارس محل همدلی و اتحاد برادران اهل سنت و شیعه است

استان فارس محل همدلی و اتحاد برادران اهل سنت و شیعه است

شیراز - مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: حضور و زندگی برادران اهل سنت و شیعه در استان فارس نشان از همدلی و اتحاد آنها دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد مراد موسوی منش ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه اهل سنت شیراز گفت: استان فارس یکی از پهناورترین استان‌های کشور است که ادیان مختلف خصوصاً حضور برادران اهل سنت در مناطق تلفیقی در آن با وحدت و همبستگی زندگی می‌کنند و این مهم فقط با نظارت مسئولین و ایجاد بستر همدلی در استان ایجادشده است.

وی ضمن تشکر از حضور پررنگ برادران اهل سنت در مقابله با ویروس کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان افزود: برادران شیعه و اهل سنت مشترکات فراوانی در امور دینی و اجتماعی دارند که انتظار می‌رود همانند گذشته در کنار هم در رفع موانع اقتصادی و اجتماعی استان کوشا و فعال باشند و اداره کل تبلیغات اسلامی فارس این آمادگی را دارد که در این زمینه هرگونه همکاری را با عزیزان داشته باشد.

در ادامه شیخ عبدالواحد خواجوی نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان فارس با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت: اهل سنت استان فارس همواره همگام با دیگر آحاد جامعه در اعتلای فرهنگ اسلام و ترویج فرهنگ وحدت و همبستگی ملی پیش‌گام بوده و بحمدالله تحت اوامر رهبر فرزانه انقلاب با مروجان ایجاد تفرقه در داخل و خارج از کشور مقابله کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیرین اهل سنت در شیراز و مناطق تلفیقی استان تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی را از ابتدای ورود کرونا در سطح استان با همکاری برادران شیعه خود در بین نیازمندان استان توزیع کرده‌اند.

کد خبر 5331512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha