۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

فرماندار قرچک:

۵ پرونده از ۹ پرونده تخریب مدارس در قرچک مختومه شده است

۵ پرونده از ۹ پرونده تخریب مدارس در قرچک مختومه شده است

قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس قلع و قمعی چالش اساسی در شهرستان است گفت: ۵ پرونده از ۹ پرونده تخریب مدارس در قرچک مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحول در حوزه آموزش و پرورش لازم است اظهار داشت: باید در مسائلی که مجموعه تعلیم و تربیت با آن گریبانگیر شده به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی، نگرش واقع‌بینانه و اقدام و عمل امری ضروری صورت بگیرد.

خطیبی افزود: در سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصمیمات ارزنده‌ای اتخاذ شد، اما باید پیگیری مجدانه برای به نتیجه رسیدن مصوبات صورت گیرد.

فرماندار قرچک گفت: کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس قلع و قمعی چالش اساسی در شهرستان است و علیرغم رفع بسیاری مشکلات، توجه ملی و استانی و کمک مسئولان شهرستان و خیرین مدرسه‌ساز لازم است.

وی عنوان داشت: ۹ پرونده مدارس قلع و قمعی از سال ۹۱ در قرچک وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته پنج پرونده مختوم شدند.

خطیبی افزود: پروژه مهر امسال با تمام مشکلات و سختی‌های مربوط به کرونا، کمبود فضای آموزشی، افزایش جمعیت دانش آموز، تأمین نیروی انسانی، کتاب و … انجام شد و برای بازگشایی تابع دستورات ملی و استانی هستیم.

فرماندار قرچک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله علیه ویروس کرونا، ۷۰ درصد دانش آموزان قرچکی واکسینه شدند.

کد خبر 5333027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha