۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۲۱

نماینده بجنورد در مجلس:

بجنورد شهری مهاجرپذیر است/ ۵۰ درصد مردم حاشیه نشین هستند

بجنورد شهری مهاجرپذیر است/ ۵۰ درصد مردم حاشیه نشین هستند

بجنورد- نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به مشکلاتی همچون ترافیک و آلایندگی بالا در این شهر، گفت: ۵۰ درصد مردم بجنورد حاشیه نشین هستند لذا باید شهرداری برای رفع آن برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر پنج شنبه شب در آئین تکریم و معارفه شهرداری بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهرداری مبتنی بر درآمد و هزینه است لذا شهردار باید خوب فکر کرده و برنامه ریزی و اجرا کند تا بتواند به این هدف دست یابد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی شهرداری‌ها در ایجاد درآمد پایدار مشکل دارند که با حل این مشکل روند خدمت رسانی به مردم تسریع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید شهرداری را مقروض کرد، افزود: برخی از شهرداران صرفاً بدهی تولید می‌کنند و در درآمدزایی موفق نیستند.

پاکمهر مدیریت هزینه‌ها را دیگر وظیفه شهرداری دانست و گفت: در صورتی که شهرداری از ظرفیت‌های بجنورد آگاه نباشد نمی‌تواند موفق عمل کند زیرا بجنورد ویژگی‌های انحصاری دارد که می‌توان از آن‌ها کسب درآمد کرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در ادامه مشکلات شهری بجنورد را برشمرد و بیان کرد: یکی از نقاط ضعف بجنورد مهاجرپذیری این شهر از روستاها است.

وی افزود: بجنورد استعداد بالایی در ایجاد حاشیه نشینی دارد به طوری که اکنون بین ۵۰ درصد مردم این شهر در حاشیه شهر ساکن هستند که این امر باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی فراوانی می‌شود.

پاکمهر در انتها ترافیک بالا، آلایندگی زیاد و مشاغل مزاحم را دیگر مشکلات بجنورد دانست و گفت: شهردار بجنورد با علم بر این مسائل برای رفع آنان باید تلاش کند.

کد خبر 5338366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha