۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴

در جلسه ای مطرح شد؛

هشدار فرماندار قرچک به ادارات خویشاوند سالار در شهرستان

هشدار فرماندار قرچک به ادارات خویشاوند سالار در شهرستان

قرچک- فرماندار قرچک با انتقاد از وضعیت خویشاوند سالاری در ادارات شهرستان گفت: با اداراتی که به اصل ضابطه‌مندی در ارائه خدمات بی‌اعتنا هستند به طور جدی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین فرمانداری قرچک که با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری به منظور بررسی مهمترین چالش‌ها و مشکلات دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکارهای لازم برای پیشبرد بهتر امور در سطح فرمانداری، بخشداری مرکزی، دهیاری‌ها و سایر ادارات برگزار شد اظهار داشت: با اداراتی که به اصل ضابطه‌مندی در ارائه خدمات بی‌اعتنا بوده و خویشاوند سالاری را محور اجرای امور قرار می‌دهند، به شدت برخورد خواهد شد.

خطیبی افزود: طبق گزارش‌های واصله مردمی و رصد میدانی از عملکرد ادارات حاکی از آن است که تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات به خوبی انجام نمی‌شود که در این‌باره هشدار می‌دهیم با مدیران و کارمندانی که نسبت به این موضوع مهم و مورد تأکید نظام جمهوری اسلامی بی‌تفاوت بوده و عهدشکن باشند، برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: با افزایش تعداد واکسینه شده‌ها در مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ مصوبه لغو دور کاری، ادارات بدون هیچ بهانه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات در صحنه حاضر باشند چرا که تعلق خاطر کارکنان به سیستم اداری و انجام وظایف یک اصل مهم است و نباید هیچ‌گاه از آن غفلت کرد؛ چرا که زمان به سرعت در حال سپری شدن بوده و فرصت‌ها اندک است.

فرماندار قرچک عنوان داشت: معاونین فرمانداری و اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با نظارت کامل، وضعیت رضایتمندی مراجعین از خدمات دستگاه‌های اجرایی را بررسی کنند، برای پیشرفت کشور و تحقق سیاست‌های کلان نظام و دولت و رفع مشکلات جامعه در چنین شرایط سختی، همه باید با رعایت وجدان کاری و نظارت بر عملکرد خویش سهم خود را به میهن ادا کنند.

کد خبر 5340183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha