۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۸:۴۳

فرمانده انتظامی کردستان:

اقدام به موقع پلیس ناجی نوزاد سنندجی شد

اقدام به موقع پلیس ناجی نوزاد سنندجی شد

سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: حضور و اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس، مانع از حادثه ناگوار برای نوزاد ۹ ماهه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جان نوزاد ۹ ماهه در یکی از محلات شهرستان سنندج در خطر است، بلافاصله اکیپ گشت ۱۱۰ در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی جزئیات حادثه مشخص شد، والدین نوزاد ۹ ماهه به دلیل عدم صلاحیت نگهداری و نامطلوب بودن شرایط زندگی باید خردسال را برابر حکم قضائی تحویل کارشناسان اورژانس اجتماعی دهند که پدر بچه از تحویل امتناع کرد و قصد داشت فرزندش را از بالای پشت بام به داخل کوچه پرت کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: پس از حضور مأمورین گشتی در محل، سر اکیپ گشت به دلیل مسدود بودن راه پشت بام، با تدبیر و اقدام هوشمندانه از طریق تیر برق موجود در مجاورت ساختمان خود را به پشت بام رسانده و ضمن دعوت فرد متهم به آرامش با یک اقدام سریع کودک خردسال را نجات می‌دهد.

سردار آزادی اظهار داشت: این اقدام خداپسندانه و به موقع مأمور فداکار، موجب نجات جان یکی از شهروندان شد و پلیس به وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلصی افتخار می‌کند.

وی اعلام کرد: مأمورین ما کودک نجات یافته را تحویل اورژانس اجتماعی دادند که این اقدام با موجی از تقدیر و تشکرهای شهروندان سنندجی همراه شده است.

کد خبر 5342603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha