۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی (ره):

قزوین نیازمند استانداری فراجناحی است

قزوین نیازمند استانداری فراجناحی است

قزوین - دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی (ره) گفت: قزوین نیازمند استانداری فراجناحی است و نباید افراد تابلودار حزبی راهی استان شوند.

عارف رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به گمانه‌زنی ها برای انتخاب استاندار قزوین اظهار کرد: استاندار باید فردی انقلابی، مدیر، فساد ستیز، گام دومی، مسلط به رهنمودهای رهبر انقلاب و مجری بیانات ایشان باشد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی (ره) اذعان کرد: از دیگر ویژگی‌های استاندار پاک دست و دلسوز مردم بودن و توانمند در بهره‌برداری از ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه استاندار باید تشکیلاتی باشد اما سیاسی‌کار نباشد اذعان کرد: با توجه به وضعیت فعلی استان، استاندار باید جهادی باشد و توانایی جبران چندین سال سو مدیریت در استان را داشته باشد تا بتواند وضعیت فعلی استان را که مورد رضایت مردم نیست به‌سوی شرایط بهتر هدایت کند و مدیریت وی منجر به ارتقا جایگاه استان شود.

این مسئول با بیان اینکه قزوین نیازمند استانداری فراجناحی است و نباید افراد تابلودار حزبی راهی استان شوند اذعان کرد: استاندار باید بتواند ورای باندها و جناح‌های سیاسی حرکت کرده و مسیر انقلاب را دنبال کند. از سوی دیگر استاندار باید بتواند با دانشگاه و نهادهای علمی در ارتباط باشد.

وی ادامه داد: لازم است استاندار در سطح استان و فرا استانی به مسائل اشرافیت داشته باشد و نسبت به آن‌ها شناخت کافی داشته باشد.

رجبی تأکید کرد: استاندار باید بتواند خلأها و شکاف‌ها را در حوزه‌های مختلف بشناسد و به نقاط قوت استان آگاه باشد و صنعت و مسائل اجتماعی استان را بشناسد همچنین باید بتواند سطح بیکاری و نیازهای واقعی مردم را از نزدیک حس کند.

وی تأکید کرد: استان قزوین نیازمند یک سرباز واقعی است. سربازی از جنس امام و انقلاب، و نه از جنس جریانات زر و زور و قدرت و شکست‌خورده که همراه با دولت انقلابی نیستند و در حال حاضر رنگ عوض کرده‌اند.

این مسئول در پایان گفت: ما به‌عنوان جوانان از دولت انقلابی وزارت کشور می‌خواهیم که انتصابات سیاسی را کنار گذاشته و برخلاف دولت‌های قبل که نظر اشخاص در انتصابات و حتی انتخابات تحمیل می‌شد رفتار نکنند و مطابق با نیاز استان به انتصاب استاندار بپردازند.

کد خبر 5342808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha