۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

یک فعال سیاسی:

استاندار باتجربه و بومی نیاز امروز قزوین است

استاندار باتجربه و بومی نیاز امروز قزوین است

قزوین- یک فعال سیاسی گفت: استان قزوین به استانداری بومی نیاز دارد که تجربه‌های مدیریتی را پیش‌ازاین کسب کرده و استان و ظرفیت‌هایش را به‌خوبی بشناسد.

احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مؤلفه‌های استاندار تراز انقلاب اسلامی و نیز استاندار شایسته برای استان قزوین اظهار کرد: استاندار تراز باید برآمده از دل مردم باشد و مقبولیت عمومی را به همراه داشته باشد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه طی سالیان متمادی به نظر می‌رسد از این شاخصه دور شده‌ایم، ادامه داد: هر زمان که مسئولین در کنار مردم باشند می‌توانند شرایط موجود در جامعه و دغدغه‌ها را به‌خوبی درک کرده و کنش گری های خود را نیز در این جهت عملی کنند.

وی بیان کرد: توجه مردم یک سرمایه اجتماعی است و همان‌طور که در بیان معمار کبیر انقلاب آمده است مردم ولی‌نعمتان حکومت هستند و تلاش‌ها باید به جهتی باشد که حتی اندکی از این سرمایه آسیب نبیند ولی خدمات‌رسانی‌ها و برآورده کردن نیازهای مردم طی سالیان متمادی به حدی آسیب‌دیده است که نمود آن را در آمار مشارکت در انتخابات اخیر به‌خوبی می‌بینیم.

خورگامی تبیین کرد: مردم ما مردم خوب و قانعی هستند و باید گفت مشکلات امروز برآمده از سو مدیریت است که لازم است با نگاه دقیق رفع شود.

وی در خصوص نیازهای استان قزوین بیان کرد: مردمی بودن نیازی است که در کشور و استان ما به‌صورت جدی حس می‌شود، در عین حال استان ما نه در کویر واقع شده و نه جمعیت زیادی دارد و از سوی دیگر امنیت کامل در استان قزوین برقرار است و نیز صنعت و کشاورزی دو بازوی توانمند قزوین است که هر استانداری برای جذب هر چه بیشتر سرمایه و امکانات به استان می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد و اگر جز این باشد به وظیفه خود به‌درستی عمل‌نکرده است.

این کنشگر سیاسی خاطرنشان کرد: استان قزوین به استاندار بومی نیاز دارد که تجربه‌های مدیریتی را پیش‌ازاین کسب کرده باشد و استان و ظرفیت‌هایش را به‌خوبی بشناسد، بسیاری از استاندارانی که در دولت‌های پیشین برای قزوین انتخاب کرده بودند علاوه بر غیربومی بودن اولین تجربه استانداری خود را طی می‌کردند که این موضوع هم آسیبی بر پیکر استان قزوین بود.

کد خبر 5342283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha