۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰

با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

تجمع ۱۳ آبان فردا در مصلی اردبیل برگزار می شود

تجمع ۱۳ آبان فردا در مصلی اردبیل برگزار می شود

اردبیل-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی، راهپیمایی ۱۳ آبان به صورت تجمعی فردا در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن باقری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به صورت تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این تجمع رأس ساعت ۱۰ صبح در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی طبق اعلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و استان اجرایی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: تجمع یوم الله سیزده آبان ماه فردا در شهرستان اردبیل رأس ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی بزرگ اردبیل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

باقری افزود: سخنران تجمع ۱۳ آبان اردبیل حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خواهد بود و در پایان تجمع، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شعار محوری یوم الله ۱۳ آبان امسال "ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا" است و باری دیگر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردبیل اوج نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار به نمایش می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امروز ابهت پوشالی آمریکا در منطقه شکسته شده و همه می‌دانند که دیگر دوران قلدر مابانه و زورگویی ایادی کفر به پایان رسیده و در نقطه مقابل عزت، استقلال و عظمت کشورها در سایه پشتیبانی و حمایت مردم نقطه عطف در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸، تصریح کرد: در این روز تاریخی ابعاد گسترده‌ای از خیانت‌ها و شیطنت آمریکای جنایت‌کار و همدستان آنها برای ملت ایران آشکار شد و دانشجویان پیرو خط امام توانستند با تسخیر لانه جاسوسی اسناد و مدارک آشکاری را از دخالت‌های آمریکا در مسائل داخلی ایران برملا کنند.

کد خبر 5343007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha