۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند

مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند

یاسوج- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پایه های واقعی انقلاب مردم هستند و امروز، مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم ۱۳ آبان در شهر سی سخت افزود: کسانی که پشت صندلی‌ها نشستند و برای مردم کاری نمی‌کنند خیانت کاران به ملت و نظام هستند.

فلاحی اظهار داشت: مردم در سایه انقلاب اسلامی حریت و استقلال خواهی آموخته‌اند، مطالبه گری آموختند و ما باید مردم را ولی نعمتان خود بدانیم وبه آنها احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه مردم ما از جنگ‌های قبایل سیاسی و دعواهای تریبونی و گروهی و از شعارهای تو خالی خسته شده‌اند، گفت: امیدوار هستیم شرایطی فراهم شود که از سختی معیشتی که این روزها بر خانواده‌ها و مردم جامعه می‌گذرد کاسته شود به شرط اینکه مسئولان بر هوای نفس خود غلبه کنند و به فکر مردم باشند.

فلاحی تصریح کرد: نهادهای امنیتی پای کار بیایند و مسئولانی که فساد اخلاقی و اقتصادی دارند و جامعه را دچار بحران می‌کنند خانه‌نشین کنند و به دورانشان پایان دهند.

وی افزود: انقلاب‌گری سو استفاده کردن از ملت نیست، به این معنا نیست که دروغ‌های سیاسی خود را پشت سر نظام پنهان کنند، انقلابی گری یعنی ساده زیستن، در عمل و گفتار همسان بودن، پیرو ولایت فقیه بودن، یعنی اگر در همسایگی کاخ نشینان قرار گرفتند خلق و خوی آنها را نگیرند.

فلاحی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌هایی است که اگر درست مدیریت شود و از ظرفیت‌های موجود به درستی و برای مردم استفاده شود، به جای اینکه مردم به دولت احتیاج داشته باشند دولت جلویشان دست دراز می‌کند اما به شرط آنکه عده‌ای استان را ملک شخصی خود قرار ندهند و به درستی کار کنند.

وی افزود: از وزرای دولت انقلابی می‌خواهیم از انتصابات گروهی، فامیلی و سیاسی بپرهیزند و از نمایندگان مردم در مجلس هم انتظار می‌رود در اموراتی که به آنها ربط ندارد دخالت نکنند.

فلاحی اظهار داشت: ملت ایران دیدند که سردار سرافراز اسلام، نماد انسانیت، شرافت و مبارزه با تروریسم به دست طالبان اصلی تروریسم، آمریکای جنایتکار که جز جنایت و غارت و کشتن چیزی ندارد به شهادت رسید، که امیدواریم تمام بساط این ظلم و جور به زودی در سراسر جهان برچیده شود.

وی افزود: سرزمین ما مملو از رشادت‌ها و شجاعت‌هایی است که نماد وطن پرستی آنها از زمان اسکندر تا به امروز شهره خاص و عام است و در مقابل ملت‌ها و سیاستمداران فاسدی که در پی غارت کشور عزیزمان ایران اسلامی نشسته بودند ایستادگی کردند و وطن را با تمام داشته‌هایش پاس داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که پشت صندلی‌ها نشستند و برای مردم کاری نمی‌کنند خیانت کاران به ملت و نظام هستند، گفت: ما به مدیران شجاع، نترس پاک دست و باشرافتی نیاز داریم که از خود بگذرند نه مدیرانی که جیب‌های خود و اطرافیان را بر ملت ترجیح می‌دهند.

فلاحی افزود: اگر می‌خواهیم از این بزنگاه عبور کنیم باید به قانونی که می‌نویسیم عمل کنیم.

کد خبر 5343996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha