۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

بازگشایی حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در گلستان

بازگشایی حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در گلستان

گرگان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از بازگشایی حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در استان خبرداد و گفت: بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان واجد شرایط در گلستان واکسن مرحله اول کرونا را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گوهری راد شامگاه جمعه در گفتگوی خبری صدا و سیمای گلستان اظهار کرد: فرایند بازگشایی مدارس در گلستان به صورت حضوری از سوم مهرماه آغاز شده که در مرحله اول مدارس روستایی و عشایری و هنرستان ها در رشته های فنی و مهارتی شامل این امر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: از روز شنبه (۱۵ آبان) مدارس متوسطه دوم به صورت حضوری بازگشایی شد و مدارسی که مجوزهای لازم را کسب کرده و از کارگروه سلامت آموزش و پرورش مجوز گرفته می توانند به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: البته کلاس ها باید کمتر از ۱۵ نفر و به صورت زوج و فرد برگزار شود.

گوهری راد گفت: پروتکل های بهداشتی براساس پروتکل‌های ۰۶ که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت است، باید رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه مدرسه و کلاس باید تهویه لازم را داشته باشد، اضافه کرد: ساعت ورود و خروج اقتضایی بوده و براساس تصمیم شورای مدرسه می تواند تغییر کند تا تجمعی در حیاط مدرسه ایجاد نشود.

وی بیان کرد: بیش از ۷۵ درصد دانش‌آموزان در گلستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و امیدواریم در طی روزهای آتی بقیه دانش آموزان هم واکسینه شوند.

کد خبر 5344613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha