۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵

ایران پل ارتباطی فدراسیون جهانی قایقرانی و غرب آسیا

ایران پل ارتباطی فدراسیون جهانی قایقرانی و غرب آسیا

در جلسه رؤسای فدراسیون‌های قایقرانی کشورهای آسیایی با مسئولان کنفدراسیون کانوئینگ آسیا، بر لزوم محوریت ایران در توسعه قایقرانی غرب آسیا تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری کنگره فدراسیون جهانی کانوئینگ در ایتالیا، کشورهای آسیایی حاضر در این کنگره نیز فرصت را غنیمت شمرده و با حضور مسئولین کنفدراسیون آسیا گردهم آمدند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی که به همراه کتایون اشرف به ایتالیا سفر کردند در این جلسه حضور پیدا کردند. در این گردهمایی در خصوص برنامه‌های پیش روی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا بحث و تبادل نظر شد.

از نکات قابل توجه جلسه، تاکید شوکن ناریتا رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا بر لزوم محوریت ایران در توسعه قایقرانی غرب آسیا بود.

پیش از این در جلسه عمومی فدراسیون جهانی نیز این موضوع توسط رئیس کنفدراسیون آسیا پیشنهاد شده بود که با موافقت و استقبال مسئولین فدراسیون جهانی خصوصاً سیسیلیا فاریاس نایب رئیس و سباستین کواترین مسئول توسعه فدراسیون جهانی قایقرانی در دستور کار قرار گرفت.

کنگره فدراسیون جهانی کانوئینگ در شهر رم ایتالیا در جریان است و عصر امروز انتخابات رئیس، نواب رئیس، خزانه‌دار و کمیته‌های اجرایی ICF برگزار خواهد شد.

کد خبر 5345031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha