۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۹:۲۱

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران:

۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران ایجاد شد

۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران ایجاد شد

ساری- معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به راه اندازی ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان گفت: این مراکز امسال ۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم معافی با اشاره به ایجاد ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان اظهار داشت: این مراکز با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ایجاد شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران به وجود ۱۵ مرکز نیکوکاری حوزوی اشاره و تصریح کرد: آموزش و تولید قدرت فرهنگی برای نیازمندان با پشتیبانی حوزه‌های علمیه از جمله اهداف ایجاد این مراکز است.

معافی گفت: در هفت ماهه سال‌جاری ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی استان به نیازمندان کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

وی بیان داشت: ۳۳ مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شد.

معافی گفت: آموزش خانواده در بخش‌های بصیرتی، حقوقی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره و… از جمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان است.

کد خبر 5345565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha