۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۹:۵۳

توسط نشر افق؛

تعداد عناوین مجموعه «دنیای پپا» به بیست‌ودو رسید

تعداد عناوین مجموعه «دنیای پپا» به بیست‌ودو رسید

با چاپ شش‌کتاب دیگر، تعداد عناوین مجموعه کودک «دنیای پپا» اثر نویل استلی و مارک بِیکر به ۲۲ جلد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات افق به‌تازگی ۶ عنوان دیگر از مجموعه «دنیای پپا» نوشته نویل استلی و مارک بِیکر را با ترجمه مهسا خسروی منتشر و راهی بازار نشر کرده که با احتساب این‌ شش‌جلد، تعداد عناوین مجموعه مورد اشاره به ۲۲ کتاب رسیده است. این‌کتاب‌ها در قالب مجموعه «کتاب‌های فندق» چاپ شده‌اند که این‌ناشر برای کودکان چاپ می‌کند.

پپا یک‌بچه‌خوک است که در این‌مجموعه، بچه‌ها با داستان‌هایی از او و خانواده‌اش روبرو می‌شوند. در شش‌جلد دوم، جورج برادر کوچک‌تر پپا به‌عنوان شخصیت محوری قصه‌ها وارد شد و در عناوین کتاب‌ها هم جا گرفت.

«پپا به تعطیلات می‌رود»، «پپا عینک می‌زند»، «پپا به دندان‌پزشکی می‌رود»، «پپا فوتبال بازی می‌کند»، «پپا با کامپیوتر بازی می‌کند»، «پپا به آکواریوم می‌رود»، «جورج و اولین روز مهد کودک»، «بادکنک جورج»، «دایناسور جدید جورج»، «جورج سرما می‌خورد»،‌ «پپا و مهمانی پرماجرا» و «جورج و نی‌نی پرسروصدا» عناوین اول تا دوازدهم این‌مجموعه بودند که از تیر تا بهمن ۹۹ منتشر شدند.

«بهترین مامان دنیا»، «بهترین بابای دنیا»، «بهترین مامان‌بزرگ دنیا» و «بهترین بابابزرگ دنیا» هم عناوین ۱۳ تا ۱۶ این‌مجموعه بودند.

به‌تازگی عناوین ۱۷ تا ۲۲ مجموعه «دنیای پپا» با این‌عناوین منتشر شده‌اند: «بهترین دوست پپا»، «پپا مهربان است»، «پپا به فضا می‌رود»، «پپا نمی‌داند چه‌کاره شود!»، «پپا و ماجراجویی در روز پاییزی» و «جورج و همبازی جدید».

این‌کتاب‌ها با ۲۸ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده‌اند.

کد خبر 5345599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha