۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶

استاندار گلستان:

سفر رئیس جمهور به گلستان بخشی از عقب ماندگی ها را جبران خواهد کرد

سفر رئیس جمهور به گلستان بخشی از عقب ماندگی ها را جبران خواهد کرد

گرگان- استاندار گلستان گفت: سفر ریاست جمهوری به گلستان، فرصت مغتنمی است که می تواند به استان پر حادثه و بلاخیزی همچون گلستان کمک کرده تا عقب ماندگی های گذشته را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهارکرد: استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی، سازمان‌های مردم نهاد، بسیج و ورزشکاران می‌تواند تأثیر بسزایی در مدیریت بحران داشته باشد.

استاندار گلستان افزود: مرجع اطلاع رسانی اقدامات دستگاه ذیربط است و باید وظایف خود را با روحیه بین بخشی اجرا کنند و البته انعکاس مشکلات و کمبودهای زیرساختی می‌تواند موجب جذب کمک‌های مناسبی به استان شود.

وی بیان کرد: سفر ریاست جمهوری به گلستان، فرصت مغتنمی است که می‌تواند به استان پر حادثه و بلاخیزی همچون گلستان کمک کرده تا عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کند.

زنگانه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری‌های مستمر را در زمینه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ داشته باشند تا به پروژه‌های ارزشمندی در این لایحه ردیف و اعتبار مناسب اختصاص یابد.

قطعی آب در گرگان دور از شأن مردم است

استاندار گلستان اضافه کرد: توجه به پوشش بیمه‌ای را باید در استان ارتقا دهیم و خسارات ناشی از بحران‌ها را نه از بودجه‌های عمومی که از محل شرکت‌های بیمه‌ای جبران کنیم.

وی افزود: طی سه ماه آینده باید ۵۰ درصد نانوایی‌های استان با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه و تسهیلات بانک‌های عاملا دوگانه سوز شوند و البته اولویت استفاده از تسهیلات کم بهره با نانوایی‌های است که از تمکن مالی کمتری برخوردار هستند.

زنگانه عنوان کرد: وضعیت قطعی آب در شهرستان‌هایی همچون گرگان که گاهی از ۶ عصر تا ۶ صبح ادامه می‌یابد، بسیار نامناسب و دور از شأن مردم است که باید تلاش کنیم هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

استاندار گلستان تأکید کرد: تمام مصوبات سفر رئیس ستاد مدیریت بحران کشور به گلستان باید اجرایی شوند و گزارش اقدامات آن ارائه شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در زمستان جاری مشکلی برای تأمین گاز وجود ندارد نیاز است که اطلاع رسانی مناسب انجام شود تا نگرانی‌های مردم رفع شود و در عین حال مردم هم صرفه جویی لازم را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 5346243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha