۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

هاشم بیگ زاده:

طارمی باید صبور باشد/ امیدوارم استقلال قهرمان شود

طارمی باید صبور باشد/ امیدوارم استقلال قهرمان شود

هافبک پیشین تیم ملی با بیان اینکه در این شرایط حساس بازیکنان باید تابع کادر فنی باشند، گفت: طارمی باید در چارچوب سرمربی عمل می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیگ زاده در حاشیه جلسه هم اندیشی پیشکسوتان استقلال گفت: خوشحالم پیشکسوتان را دور هم می بینم اگرچه هنوز جوان هستم و به تازگی فوتبال را کنار گذاشته ام اما خوشحالم که همه پیشکسوتان را یکدل کنار هم می بینم و ممنونم که مرا هم دعوت کردند.

وی در خصوص عملکرد استقلال تصریح کرد: استقلال این فصل شروع خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است و فکر می کنم هدف این تیم قهرمانی است. امیدوارم با حمایت خاک‌خورده‌های استقلال این تیم امسال بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

مدافع و هافبک پیشین تیم ملی در مورد دو دیدار تیم ملی گفت: تیم ملی کشورمان بازی های سختی در پیش دارد و همه باید از او حمایت کنند که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

بیگ زاده در مورد اختلافات طارمی و اسکوچیچ، اظهار داشت: طارمی باید صبور باشد. بازیکنان تیم ملی باید در چارچوب کادر فنی حرکت کنند و صحبت هایی صورت نگیرد که باعث ایجاد حاشیه شود. تیم ملی روزهای سختی را در پیش دارد و بنابراین نیاز است که همه یک دل باشیم تا بتوانیم یک بار دیگر تیم ملی کشورمان را در جام جهانی ببینیم.

کد خبر 5346698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha