۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۹:۴۰

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

اجرای ۴۷۸ طرح اقتصادی در قزوین توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

 اجرای ۴۷۸ طرح اقتصادی در قزوین توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

قزوین - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین گفت: با راه اندازی طرح‌های اقتصادی این مجموعه در قزوین برای بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

سیدمهدی میرغفاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین اظهار کرد: در راستای طرح‌های محرومیت زدایی این ستاد، ۴۷۸ طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان قزوین در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: این طرح‌ها با هدف مشارکت در توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی صورت گرفته و با تکمیل و اجرای آن برای یک هزار ۴۶۸ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی عنوان کرد: ۴۷۶ مورد از این طرح‌ها در قالب طرح‌های اجتماع محور سحاب، یک طرح تسهیلات محور و همچنین یک طرح سرمایه گذاری خواهد بود.

میرغفاری ادامه داد: هم‌چنین ۳ پروژهٔ عمرانی و زیربنایی نیز به ارزش ۳ میلیارد ریال شامل ۳ مسجد در استان قزوین عملیاتی شده است.

وی از اجرای طرح پوشش بیمه‌ای منازل روستایی در استان قزوین خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی استان قزوین با همکاری استانداری قزوین تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

این مسئول در پایان یادآور شد: بنیاد برکت بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال در استان قزوین اشتغال‌زایی کرده است.

کد خبر 5349011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha