۷ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه:

سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی تلاش برای ساختن آینده‌ای بهتر است

سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی تلاش برای ساختن آینده‌ای بهتر است

کرمانشاه- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر مثبت مراکز فرهنگی و هنری در آینده جامعه، گفت: سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی تلاش برای ساختن آینده‌ای بهتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود احمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اظهار کرد: کانون پرورش فکری از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است و سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی و هنری درواقع سرمایه‌گذاری برای ساختن آینده‌ای بهتر در این کشور است.

وی با اشاره به اینکه تربیت و شکل‌گیری شخصیت از دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود، افزود: باید کودکان را با مفاهیم امربه‌معروف و نهی از منکر آشنا کنیم تا با تبیین این امر مهم، استعدادهای بالقوه به توانمندی‌های مثبت و اثرگذار در جامعه تبدیل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تغییر نگرش به اجرای «فریضتین» و تبیین مصادیق آن را از رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرده و تصریح کرد: بیشترین حوزه فعالیت این ستاد در ارتباط با مسئولان جامعه است چرا که اگر آن‌ها وظایف خود را به شکل مطلوب ارائه کنند و ادارات معروفات و منکرات تخصصی خود را احصاء و اولویت بندی کنند، با رفع بسیاری از آسیب‌ها، رضایتمندی عمومی حاصل خواهد شد.

کد خبر 6271862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha