۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۸:۴۲

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خواستار شد؛

تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای پیگیری مطالبات مردمی

تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای پیگیری مطالبات مردمی

قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: تشکیل یک جبهه واحد رسانه‌ای برای پیگیری مطالبات مردمی می‌تواند به رسانه‌ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی شب گذشته در دیدار با تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان قزوین که در سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند همراهی و همدلی برای خدمت به مردم هستیم، اظهار کرد: تشکیل یک جبهه واحد رسانه‌ای برای پیگیری مطالبات مردمی می‌تواند به رسانه‌ها کمک زیادی بکند.

وی تشکیل هیئت اندیشه ورز برای احصاء نظام مسائل استان و مشکلات مردم را یک شیوه مناسب برای پیگیری امور دانست، افزود: معقدم هیئت اندیشه ورز باید تشکیل شود و در آن مسائل استان را با یک کار اندیشه ورز خبرگانی متشکل از رسانه‌ها پیگیری کرده و حل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: مسائل و آسیب‌های استان قزوین احصا شده و یا می‌توان در این هیئت‌های اندیشه ورز آنها را شناسایی کرده و سپس رسانه به عنوان چشم و گوش جامعه باید آن را بررسی و برای رفع آن برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه باید خروجی برنامه‌های فرهنگی استان احصاء شود، تصریح کرد: کار فرهنگی باید اثر و خروجی لازم را داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان یک کار فرهنگی مؤثر یاد کرد.

رفیعی تاکید کرد: امروز مانند گذشته نمی‌توانیم بگوییم گرفتن خروجی از کار فرهنگی نیاز به زمان طولانی دارد بلکه تکنولوژی بستری فراهم کرده که بتوان بازدهی کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاهده کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز منطقه و زمان نبرد با دشمن محدود شده و جنگ‌های ۸ ساله به ۴۸ ساعت تبدیل شده است، اضافه کرد: قدرت رسانه بی بدیل است و خروجی آن را می‌توان در ماجرای حمله سایبری بنزین دید که چگونه با اطلاع رسانی به موقع تلاش دشمن خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خروجی هیئت‌های اندیشه ورز بسیج رسانه باید در محتوا، شیوه در تیتر زدن رسانه‌ها مشاهده شود، ادامه داد: جبهه رسانه‌های دغدغه مند و انقلابی در استان باید به شکلی قوی و محکم تشکیل شود.

یک تیتر رسانه از موشک شهاب ۳ قوی‌تر و برد بیشتری دارد

رفیعی آتانی عنوان کرد: محتوا، تیتر و میزان اثرگذاری رسانه‌ها همان خمپاره‌ای برد بلند و یا حتی کوتاهی است که رسانه‌ها در این جنگ از آن استفاده می‌کنند.

وی گفت: متن زیاد منتشر کردن در فضای مجازی و رسانه‌ها هنر نیست و جه بسا دو کلمه در یک رسانه بتواند اثری ماندگار داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه اگر محتوای تولید شده در رسانه با اطلاعات جامع همراه باشد می‌تواند اثر یک موشک را داشته باشد، اظهار کرد: یک تیتر رسانه از موشک شهاب ۳ قوی‌تر و برد بیشتری دارد.

هیج سند بالادستی بالاتر از فرمایشات مقام معظم رهبری نیست

وی با بیان اینکه باید سند بالادستی را روبروی خود بگذاریم و هیج سند بالادستی بالاتر از فرمایشات مقام معظم رهبری نیست، افزود: تفکر امامین انقلاب، ناب و به روز است و باید از آن به عنوان یک سند بالادستی متقن استفاده کرد.

رفیعی با بیان اینکه ما باید حوزه فکری مقام معظم رهبری را در مسائل کشور درک کرده و بعد در نقشه او عمل کنیم، خاطرنشان کرد: خود را باید در دستگاه و تفکر مقام معظم رهبری پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار ما جذب حداکثری است تاکید کرد: ضرورتی مهم‌تر از این نیست که برای انقلاب یارگیری کنیم و نباید با اندک سلیقه و اختلافی افراد را طرد کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز همه دستگاه استکبار جهانی دنبال این است که ما را متفرق کند، گفت: دور تا دور ما توسط استکبار جهانی و رسانه‌های آن فرا گرفته شده است.

وی تصریح کرد: یکی از رنج‌های بزرگ مقام معظم رهبری در این است که چالش‌های پیش روی نظام را به دعوای سیاسی داخل کشور تنزل می‌دهیم.

قاسم سلیمانی رخساره عملی ولایت فقیه است

رفیعی تاکید کرد: چالش جمهوری اسلامی نبرد با استکبار جهانی است و نباید آن را به دعواهای داخلی سیاسی محدود کنیم.

وی امیدبخشی به مردم را یک اصل مهم دانسته و عنوان کرد: در همین قزوین ۲۳۰ میلیارد تومان پول نقد برای رزمایش کمک مومنانه از سوی مردم فقط به سپاه داد شد تا به مردم آسیب دیده از کرونا و محروم کمک شود و این در حالی است که مقام معظم رهبری تنها مردم را به کمک توصیه کردند و هیچ دستور یا حکمی از سوی ایشان صادر نشده بود.

این مسئول تاکید کرد: مردم نشان داده‌اند که همواره همراه انقلاب هستند و باید قدردان آنها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه نسخه نجات بخش این کشور در توجه به سیره عملی مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی است، یادآور شد: هر عمل شهید سلیمانی خود یک رساله دکتری است و به قول فرمانده سپاه قاسم سلیمانی رخساره عملی ولایت فقیه است و اگر مردم این رخساره را در مسئولین ببینند بدون شک بیشتر از قبل همراهی خواهند کرد.

کد خبر 5350131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha