۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۰۲

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

قطار پیشرونده انقلاب با انرژی جوانان رو به جلو حرکت می‌کند

 قطار پیشرونده انقلاب با انرژی جوانان رو به جلو حرکت می‌کند

قزوین - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: قطار پرسرعت و پیشرونده انقلاب با انرژی و انگیزه جوانان رو به جلو حرکت می‌کند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با اشاره به برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین با بیان اینکه این رویداد حقیقت ملت ایران است، اظهار کرد: در این رویداد جوانان برای نجات جامعه خود ایده خلق کرده و به سراغ موضوعات متناسب روز کشور رفته‌اند.

وی افزود: امروز ما احتیاج داریم که شعار حضرت آقا را که شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است را محقق کنیم و ایده‌های این جوانان برای خدمت به مردم بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز شاهد حضور جوانانی در این رویداد هستیم که هوش و حواس خود را به کار برده تا مشکلات جامعه را با اطلاعت دقیق و فهم درست حل کند.

وی با بیان اینکه هر که جوان را باور نکند قدرت شتابنده انقلاب را باور ندارد، بیان کرد: هر که جوان را نمی‌پذیرد در جریان مردم نیست.

رفیعی با بیان اینکه باور جوانان نباید به شعار تبدیل شود اضافه کرد: قطار پرسرعت و پیش‌رونده انقلاب با انرژی و انگیزه جوانان رو به جلو حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در جنگ و شکستن خطوط علمی و رسیدن به قله‌های علمی با همین انرژی جوانان پیروز شده‌ایم و باید این انرژی را جدی بگیریم.

وی در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری با توجه به واقعیت امروز کشور و افق‌های پیش روی کشور، با احترام به همه ریش سفیدان در بیانیه گام دوم پرچم گام دوم انقلاب را به جوانان سپرده‌اند و باید برای تحقق آن جوانان را باور و تلاش کنیم.

کد خبر 5344089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha