۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

پس از سالها چشم انتظاری؛

هویت شهید کریم عباسی در سلماس شناسایی شد

هویت شهید کریم عباسی در سلماس شناسایی شد

ارومیه - براساس اعلام ستاد تفحص شهدای ستاد کل نیروهای مسلح، مزار شهید گمنام مدفون در پارک ملت شهرستان متعلق به شهید بسیجی سید کریم عباسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نتایج آزمایش (دی ان ای) هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در پارک ملت شهرستان سلماس شناسایی شد.

پس از سال‌ها انتظار به خانواده شهید بسیجی سید کریم عباسی اطلاع داده شد که فرزندشان در سال ۱۳۸۸ در روز عرفه در شهرستان شهیدپرور سلماس و در پارک ملت مدفون شده و مزارش محلی برای زیارت خانواده معظم شهدا و مردم انقلابی این شهرستان شده است.

در سال ۱۳۸۸ سه تن از شهدای گمنام سربازان بسیجی روح الله و بسیجیان عاشق با استقبال باشکوه تشیع و در پارک ملت این شهرستان طی مراسمی به خاک سپرده شدند.

امروز جمعی از خانواده معظم شهیدان و مسئولان با حضور در مزار این شهیدان ضمن غبارروبی و عطرافشانی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

امام جمعه سلماس در این مراسم گفت: ما در این کشور هرچه موفقیت و پیشرفتی داریم مرهون خون شهداست و مردم ارزش و جایگاه این شهدا را می‌دانند.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی یادآور شد: مردم شهیدپرور این شهرستان آمادگی خودشان را برای استقبال از خانواده این شهید سرافراز اعلام داشته و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

شهید کریم عباسی جمعی لشکر ۷ ولیعصر از ماهشهر ۱۷ ساله به جبهه‌های نور اعزام شده بود و در تاریخ ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده بود.

کد خبر 5350641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha