۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۲۰

همه شهرها آبی است؛

تعداد بیماران بستری کرونایی در استان بوشهر روند افزایشی گرفت

تعداد بیماران بستری کرونایی در استان بوشهر روند افزایشی گرفت

بوشهر- استان بوشهر این روزها کمترین تعداد بیمار بستری را طی ماه‌های گذشته دارد ولی طی چند روز اخیر، مجموع بستری‌ها در بخش‌های کرونایی روند افزایشی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهایی که همه نقاط استان بوشهر به رنگ آبی کرونایی درآمده است، آمارها بیانگر افزایش نسبی تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان بوشهر است.

در حالی که تعداد مبتلایان و بستری‌های روزانه در استان بوشهر روند نسبتاً ثابتی داشته است، تعداد کل بیماران بستری‌ها در بخش‌ها کرونایی استان روندی افزایشی داشته است.

همانگونه که در نمودار زیر پیدا است، تعداد کل بیماران بستری در ۱۹ آبان ماه در استان بوشهر ۷۷ بیمار بوده که با افزایش روزانه به ۹۰ نفر در ۲۲ آبان رسیده است.

تعداد بیماران بستری کرونایی در استان بوشهر روند افزایشی گرفت

بستری ۳۷ بیمار جدید

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، طی شبانه روز گذشته ۳۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای دو مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

سعید کشمیری بیان کرد: اکنون ۹۰ نفر در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری بوده که ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و دو نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

ترخیص ۳۳ بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۲۰ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تا کنون دو هزار و ۱۱ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۸ هزار و ۴۸۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5350922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha