۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار خبرداد؛

جان باختن ۵ نفر در تصادف پراید با کامیون در محور بیجار-دیواندره

جان باختن ۵ نفر در تصادف پراید با کامیون در محور بیجار-دیواندره

بیجار- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار گفت: متأسفانه به دلیل تصادف شدید یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون، پنج نفر از سرنشینان و راننده پراید جان باختند.

میثم خیرالله‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز یکشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون در محور بیجار- دیواندره و در محدوده روستای حصار سفید متأسفانه سرنشینان و راننده خودرو پراید در دم جان باختند.

وی افزود: اجساد این حادثه توسط مرکز فوریت‌های پزشکی و شهرداری بیجار به آرامستان باغ رضوان این شهر منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار تصریح کرد: علت حادثه توسط نیروهای پلیس راهور در دست بررسی اما به دلیل غیر استاندارد بودن وضعیت راه مواصلاتی بیجار- دیواندره در ایام مختلف سال شاهد سوانح متعدد رانندگی هستیم که انتظار داریم علاوه بر رعایت موازین راهنمایی و رانندگی توسط مردم شاهد اصلاح نقاط حادثه خیز در این مسیر مواصلاتی باشیم.

کد خبر 5351472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      0 0
      هم جاده ها باید درست بشن هم اون برخی از افراد که بی احتیاطی می کنن باید درست رانندگی کنن. اینو به عنوان کسی که با پراید تصادف جاده ای داشته عرض میکنم.
    • عبداله IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 0
      چرا اقدامی نمیشه والا اون پیچ های نزدیک ب دوراه دیوانده از بیجار وهمیشه در فصل سرما اکیپی از راهداران و امدادگران حاضر باشن در خود راه ب دو گروه در دو ماشین خوب جمع بشن واقعا خطر مرگ فقط جاده بیجار دیواندره تا دوراهی دیواندره .