۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳

محمدی در گفتگو با مهر:

فضای مجلس به نفع «فیاضی» است/ وزیر پیشنهادی رأی اعتماد می‌گیرد

فضای مجلس به نفع «فیاضی» است/ وزیر پیشنهادی رأی اعتماد می‌گیرد

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای فعلی مجلس نسبت به روزهای گذشته درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطلوب‌تر شده است و برداشتم این است که رأی اعتماد می‌گیرد.

صمدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش،گفت: رئیس‌جمهور نگاه جدیدی به آموزش و پرورش دارد و به دنبال آن است که تغییر و تحولات زیادی در آموزش و پرورش ایجاد شود.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سابقه خوبی در آموزش و پرورش داشته، به مبانی تربیتی توجه ویژه‌ای دارد و برنامه‌های مهمی هم در این زمینه دارد.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «مسعود فیاضی» فردی جوان، معتقد و باانگیزه است. برداشت بنده این است که او از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد و امیدوارم که شاهد تغییر و تحول خوبی در وزارت آموزش و پرورش باشیم.

محمدی گفت: برداشت بنده آن است که رئیس‌جمهور نمی‌خواهد بار آموزش و پرورش را صرفاً روی دوش وزیر آموزش و پرورش بگذارد، بلکه به دنبال آن است که از ظرفیت‌های دولت برای تحول در آموزش و پرورش استفاده کند و دولت‌ را پای کار تغییر در آموزش و پرورش و اجرای سند تحول بنیادین بیاورد.

وی درباره جو مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: جو فعلی مجلس نسبت به روزهای گذشته درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطلوب‌تر شده است.

کد خبر 5352343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      3 2
      مجلسی ها توروخدابرای ملت کارکنید حاجی بابایی رابیارید
    • کریم IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      1 2
      فقط حاجی بابایییییییییییییییییییییییییی
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      3 0
      مگه سطح سواد واقعی و استنباط کاری نماینده ها در چه سطحیه که جو خوبی هست و رای اعتماد میدن ؟؟؟؟ کل کشور فهمیدن این گزینه بی ربط به وزارت اموزش و پرورشه . حالا مجلس متوجه نشده...؟؟؟ نمیدونم واقعا اینا نمایتده چی و کی و کجا هستن... انتظاری بیش از این نیست. فقط شعار و شعار .کمیسیون اموزش رد کرده اقا
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      2 0
      چرا این نمایندگان مجلس ثبات ندارند ونان را به نرخ روز میخورند جناب محمدی آموزش وپرورش زیرساخت یک مملکت هست دیوار این سازمان را کج قرار ندهید وقول و قرارها را کنار بگذارید فرزندان مردم مظلوم دراین ساختار تربیت خواهند شد مثل شماها بچه هایشان در خارج از کشور توان تحصیل ندارند
    • سلیمانی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 1
      آقای فیاضی بسیار گزینه مناسبی است