۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

زنجانی‌ها استقبال خوبی از تزریق دوز سوم کرونا دارند

زنجانی‌ها استقبال خوبی از  تزریق دوز سوم کرونا دارند

زنجان-رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان زنجان را خوب اعلام کرد و گفت: زنجانی‌های بالای ۶۰ سال استقبال خوبی از دوز سوم کرونا دارند.

محمود حریری در گفتگو با خبرنگار مهر وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت: بعد از استان گیلان زنجان دومین استان در تزریق واکسن کرونا است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۴ درصد زنجانی‌ها دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان زنجان را هم خوب اعلام کرد و گفت: زنجانی‌های بالای ۶۰ سال و افراد پر خطر استقبال خوبی از دوز سوم کرونا دارند.

حریری با بیان اینکه طی روزهای گذشته واکسیناسیون در استان افزایش یافته است، تاکید کرد: طی روزهای آینده تزریق واکسن کرونا در استان زنجان تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این استان در خصوص کاهش بیماری کرونا وضعیت خوبی دارد، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در سبد داروهای استان وجود دارد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: از هر کدام از واکسن‌ها که مردم بخواهند تزریق کنند وجود دارد.

کد خبر 5352830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha