۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۶

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان مطرح کرد؛

بازسازی و تعمیر ۳۵ هزار واحد مسکونی بعد از وقوع سیلاب در لرستان

بازسازی و تعمیر ۳۵ هزار واحد مسکونی بعد از وقوع سیلاب در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از بازسازی و تعمیر ۳۵ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری بعد از وقوع سیلاب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رضایی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، وقوع سیل ویرانگر در استان را فرصتی کم‌نظیر در راستای مقاوم‌سازی واحدهای فرسوده روستایی دانست و اظهار داشت: ۳۵ هزار واحد سیل‌زده روستایی و شهری در استان تعمیر و بازسازی شد.

وی بر همکاری و تعامل مضاعف بانک‌های لرستان در راستای اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکید شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، وقوع سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ در لرستان را فرصتی ارزشمند در راستای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی استان دانست و تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار در حوزه کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.

رضایی با بیان اینکه بعد از سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ در لرستان ۱۳ هزار واحد احداث و بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل تعمیر شد تصریح کرد: بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستان پرداخت شد.

وی افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده بیش از هفت هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی بهسازی شد و دو هزار واحد مسکن ویژه محرومین در لرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: عملکرد مثبت این نهاد انقلابی در بازسازی واحدهای زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده لرستان موجب شد، بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در راستای یاری به مردم زلزله زده خوزستان به عنوان استان معین در این مناطق انتخاب شود.

رضایی، اقدامات در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان را متاثر از همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک‌های عامل استان دانست و تصریح کرد: در روند بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان با احتساب کمک‌های بلاعوض و معیشتی بیش از ۵۴ هزار پرونده تسهیلاتی تشکیل شد.

کد خبر 5354401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha