۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱

فرمانده سپاه مقاومت بسیج رباط کریم:

۲۴۰ برنامه طی هفته بسیج در رباط کریم اجرا می شود

۲۴۰ برنامه طی هفته بسیج در رباط کریم اجرا می شود

رباط کریم- فرمانده سپاه مقاومت بسیج رباط کریم گفت: ۲۴۰ برنامه متنوع طی ایام هفته بسیج در حوزه‌های مختلف به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شهیری ظهر پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک ایام هفته بسیج اظهار داشت: نیروهای مخلص بسیج امروز در راستای دفاع از کیان و تمامیت ارضی انقلاب اسلامی همچنان در صحنه حضور فعالی دارند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تولد بسیج خود ضامن امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورد و توانست پرچم اقتدار را بالا ببرد.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج رباط کریم در ادامه به تبیین بخشی از اقدامات اثر گذار بسیج پرداخت و گفت: در ایام کرونا بسیجیان سلحشور با اجرای طرح واکسیناسیون شهید سلیمانی و در کنار کادر درمان توفیقاتی خوبی داشتند که به همین منظور در ایام هفته بسیج از این عزیزان قدردانی به عمل خواهد آمد.

شهیری به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان رباط کریم اشاره کرد و عنوان داشت: طی ایام هفته بسیج در همه مناطق شهری و روستایی برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که به مرحله اجرا درخواهد آمد.

فرمانده سپاه رباط کریم بیان داشت: رزمایش بزرگ بسیجیان در حرم مطهر امام راحل، اجرای طرح محله محور در مناطق کم برخوردار، دیدار با خانواده معظم شهدا، طرح آبروی محله با هدف شناساندن شهید به اهالی محل، همایش پیاده روی خانوادگی و راه اندازی ایستگاه سلامت و ده‌ها برنامه دیگر از جمله اقدامات هفته بسیج خواهد بود.

کد خبر 5355025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha