۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۳۷

دبیراجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین:

پویش روضه اخت الرضا (ع) در ۴۶ نقطه قزوین برگزار شد

پویش روضه اخت الرضا (ع) در ۴۶ نقطه قزوین برگزار شد

قزوین- دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین از اجرای «پویش اخت‌الرضا (ع)» در ۴۶ نقطه استان قزوین در روز وفات حضرت معصومه (ص) خبر داد.

میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت یگانه دخت امام موسی (ع) و لزوم حفظ تعظیم شعائر و برپایی محافل عزاداری با مشورت تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی کشور مراسم گرامیداشت این بانو در محافل روضه در مساجد، هیئت‌ها و حسینیه روستاهای سراسر کشور به مدد و همت جوانان امام رضایی برپا شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: در این پویش سراسری ویژه‌برنامه ملی همزمان با شب و شام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) با عنوان روضه «اخت الرضا (ع)» در تاریخ ۲۴و ۲۵ آبان ماه به همت تشکل‌ها و عام مردم برگزار شد که در همین راستا دل هزاران خانواده ایرانی در سراسر کشور متوسل به اخت الرضا و امام هشتم (علیه السلام) شد.

وی افزود: این ویژه برنامه در بیش از هزار و ۱۰۰ نقطه محروم و روستایی سراسر کشور و ۴۶ نقطه استان قزوین برگزار شد.

این مسئول ابراز کرد: از دیگر خدمات انجام شده در این ایام می‌توان به فعال سازی ۴۰ تشکل مردمی در روستاها، اعزام ۸۰ مبلغ و ستایشگر اهل بیت (ع)، اکران مستند، تجلیل و اهدای هدایای متبرک رضوی به ۲۰۰ دختر یا خواهر شهید مناطق روستایی، توزیع بیش از ۶ هزار نمک متبرک و مشارکت میانگین بیش از ۸ هزار نفر در برنامه‌های استان قزوین اشاره کرد.

وی در پایان گفت: این حرکت معنوی و مردمی با مشارکت مؤسسه جوانان، مجموعه شمس الشموس، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کانون خدمت رضوی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و مرکز حوزه علمیه استان قزوین در سراسر استان برگزار شد.

کد خبر 5355217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha