۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۲۹

مدیرکل راه وشهرسازی زنجان:

۳۲ هزار زنجانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

۳۲ هزار زنجانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

زنجان-مدیرکل راه وشهرسازی زنجان با بیان اینکه تا دیروز ۳۲ هزار نفر در استان زنجان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند،گفت: به نسبت جمعیت سه درصد ثبت نامی های کشور متعلق به زنجان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش ظهر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در منطقه غرب شهر زنجان، گفت: طی چند سال اخیر دولت برای ساخت و ساز مسکن وارد عرصه شده تا پاسخگوی تامین نیاز مسکن برای افرادی که توان لازم برای ساخت مسکن را نداشتند باشد.

وی با بیان اینکه شهر زنجان توسعه متوازنی در گذشته به لحاظ شمال، جنوب، شرق و غرب نداشته است، اظهار کرد: با ساخت ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در غرب زنجان که به طراحی و فضاهای روبنایی هم توجه شده توازن بخشی بین شرق و غرب زنجان محقق خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا دیروز ۳۲ هزار نفر در استان زنجان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و به نسبت جمعیت سه درصد ثبت نامی های کشور متعلق به زنجان است و در ۲۱ شهر استان زنجان مردم در نهضت ملی مسکن می‌توانند ثبت نام کنند.

بیات منش تاکید کرد: چهار میلیون مسکن در چهار سال آینده توسط، دولت در کشور ساخته می‌شود و این استان در شروع این طرح در کشور پیشرو است.

وی افزود: معاون عمرانی استانداری زنجان در کیفیت بخشی و تصویب طرح‌های اقدام ملی مسکن، راه و شهرسازی استان را بسیار همراهی کردند.

کد خبر 5355270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha