۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱

امام جمعه دماوند:

دولت مستقر در ایران، مردمی جهادی و حاضر در میدان است

دولت مستقر در ایران، مردمی جهادی و حاضر در میدان است

دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه دولت مستقر در ایران دولتی مردمی، جهادی و حاضر در میدان است گفت: سفرهای استانی نشانگر این ادعا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم می‌پرسند چرا با تغییر دولت مشکل گرانی و تورم و عدم ثبات بازار همچنان باقی است، اکثر مشکلات فعلی ریشه در تصمیمات دولت قبل دارد، بدترین میراث دولت قبل برای دولت بعد بی اعتماد کردن مردم به مسئولین است و دولت فعلی وارث مسائلی مانند افزایش بیش از ۴۰ درصد رشد نقدینگی در ایران، تورم نزدیک ۵۰ درصدی و کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبلی است.

فتاح دماوندی افزود: در دولت قبل، عملکرد دولت ۸ سال گروگان برجام بود، رویکرد غلط تعامل افراطی با غرب، خسارت‌های زیادی را به بار آورد و هزاران کارخانه، کارگاه‌ها، تعطیل و نیمه تعطیل و بورس نابسامان نمونه‌های دیگری از میراث به‌جای مانده دولت قبل است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مقایسه عملکرد سه ماهه دولت سیزدهم با عملکرد نود و شش ماهه دولت یازدهم و دوازدهم، غیر منصفانه و غیر منطقی است گفت: دولت مستقر در ایران دولتی مردمی جهادی و حاضر در میدان است، سفرهای استانی شاهد این مدعاست.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در واقع با یک میدان مین مواجه است که باید یکی، یکی آنها را خنثی کند، بردباری مردم این کار را ممکن می‌سازد عنوان داشت: موفقیت در واکسیناسیون عمومی، پرداخت حقوق ماهیانه دولت بدون استقراض، تأمین کالاهای راهبردی، توفیق در کاهش نرخ سیمان و آهن، خروج مسکن از رکود، تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه، عضویت در سازمان شانگهای نشان از عملکرد خوب و قابل دفاع دولت سیزدهم است.

خطیب جمعه دماوند اظهار داشت: بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، انشاالله هیچ بن بست و مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد و ما به فضل الهی و با عزم و اراده مردم و مسئولان و با استفاده از ظرفیت بی بدیل جوانان و نخبگان توانمند ایران و با فعال کردن ظرفیت‌ها و منابع ممتاز کشور یقیناً بر مشکلات درونی و تحمیلی فائق خواهیم آمد و مذاکره با غرب در صورتی انجام خواهد شد که منافع ملت ایران به صورت کامل تأمین شود و امتیاز برابر امتیاز و ضربه در برابر ضربه باشد.

کد خبر 5355470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha