۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

با حکم معاون اداری، مالی و مدیریت منابع؛

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم منصوب شد

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم منصوب شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، با صدور حکمی، «مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی» وزارت علوم را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، با صدور حکمی، «محمد افکانه» را به عنوان «مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛ با عنایت به توانمندی و نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) همگام با گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه‌های بالادستی، راهبردهای دولت مردمی و اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت عتف، همراه با برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و فعالیت‌های منابع انسانی و پشتیبانی بر اساس شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری و تلاش برای ایجاد وحدت رویه در عملکرد اداری و توسعه منابع انسانی ستاد و صف وزارت عتف؛ ضمن بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه کارکنان و دانشگاه‌ها، در ساماندهی امور و انجام بهینه و بهنگام وظایف محوله با تأکید بر تعامل سازنده با دستگاه‌های مسئول، موفق و موید باشید.

خطیبی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر اباصلت خراسانی مدیرکل سابق منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است؛ محمد افکانه (زاده قم _ ۱۳۶۳) دارای دکترای مدیریت دولتی (گرایش منابع انسانی) عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد است که پیش از این نیز مدیرکل فرهنگی این دانشگاه بوده است.

کد خبر 5356388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      سلام به تخلفات وزرات علوم در سال ۹۹ که باعث شده دانشجو شهر خودش قبول نشه و با خانواده مخصوصا دانشجو دختر بره به شهر دیگه این برای خانوادها دارای مشگلات زیادیم شده مهمانی انتقالم نمیدن سال بعد همون دانشگاه رتبه بالاتر گرفته هر کاری می کنید انجام بدید اینقدر م مردم رو اذیت نکنید هر فرد شهر خودش قبول
    • مسعود IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      2 0
      واقعا جای تأسف است دکتر سلیمانی قائم مقام وزارتخانه شده که در وزارت ارتباطات که وزیر بودند این وزارتخانه را نابود کردن و حالا نوبت وزارت علوم هست
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      حالا این داماد کیه!!؟؟؟جالب اینکه ماسک زدن ولی چنان دست همدیگه رو دارن فشاز میدن فراموش کردن کرونا هست ونباید به هم دست بدن !!!
    • RO ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      برادررررر... کت ندارند بپوشند.. یه وقتی سرما نخورند...
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 0
      متاسف هستیم ب ای این انتصابات !.!بدون دانش وتجربه و....فقط بر اساس رابطه برخلاف وعده انتخاباتی رئیس جمهور...
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      مگه معاون می تواند میر کل منصوب کند جالبه