رای الیوم بررسی کرد؛

بهت و حیرت نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از عملیات قدس

بهت و حیرت نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از عملیات قدس

عملیات شهادت طلبانه امروز در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی های مسجدالاقصی به شدت مقامات و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی را در بهت فرو برده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رای الیوم در مطلبی با اشاره به عملیات شهادت طلبانه صبح امروز در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی های مسجدالاقصی آورده است: صبح امروز یکشنبه برابر با ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ همانند دیگر روزها برای صهیونیستها نبود بلکه روزی خاص بود.

این رسانه می نویسد: حادثه این روز در حافظه صهیونیستها باقی خواهد ماند زیرا همه قواعد امنیتی و اطلاعاتی اعمال شده از سوی اشغالگران را برهم زد. به عبارت دیگر همه تدابیر امنیتی و کنترل شدید علیه فلسطینی ها در شهر قدس اشغالی را بی اثر کرد.

رای الیوم آورده است: در این روز چه گذشت؟ تصاویر و فایل های ویدئویی و فریاد و هلع و فرار و صدای تیراندازی و عملیات قهرمانانه مسلحانه ای که یک فلسطینی در نزدیکی یکی از دربهای مسجدالاقصی انجام داد و به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید، به شدت رژیم صهیونیستی و دستگاههای امنیتی آنرا در بهت فرود برد. آنها از خود پرسیدند که چه شد و چگونه این حادثه رقم خورد؟

این رسانه در ادامه نوشت: شهر قدس و حومه آن طی ماههای گذشته شاهد اقدامات مقاومتی با شیوه های مختلف بوده است که بارزترین آن حمله با سلاح سرد و زیر گرفتن با خودرو بود اما اقدامات مسلحانه در کار نبود. این تحول جدیدی است که خاطرات سالهای طولانی را به یاد ما می آورد و قواعد بازی امنیتی اسرائیلی به شکل کامل در داخل اراضی اشغالی تغییر داده است.

کد خبر 5357224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha