امروز مطرح شد؛

موضع‌گیری «نتانیاهو» علیه «حماس» در پی عملیات شهادت طلبانه در قدس

موضع‌گیری «نتانیاهو» علیه «حماس» در پی عملیات شهادت طلبانه در قدس

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات شهادت طلبانه در «قدس اشغالی» به موضع گیری علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی واکنش نشان داد و به موضع گیری علیه جنبش حماس پرداخت.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد: حماس به عنوان طرفی که عامل این عملیات بوده است، تاوان سنگینی پس خواهد داد! این اظهارنظر خصمانه نتانیاهو درحالی مطرح می شود که صهیونیستها در طول سال های گذشته از مقابله با عملیات های استشهادی در اراضی اشغالی عاجز مانده اند.

گفتنی است، صبح امروز بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی تیراندازی صورت گرفت. در جریان این تیراندازی، یک فلسطینی به روی نظامیان صهیونیست آتش گشود. به دنبال این حادثه یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴ تن دیگر از جمله ۳ نظامی زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که عامل استشهادی این عملیات که فردی ۴۲ ساله بود، هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید. گفتنی است در جریان این عملیات ۲ فلسطینی مشارکت داشتند که یکی از آنها عملیات شناسایی و دیگری عامل اجرایی بوده است. صهیونیست‌ها بلافاصله تمامی ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی قدس را مسدود کردند.

کد خبر 5357221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha