۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹

استاندار تهران:

برای انتخاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام

برای انتخاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام

تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفته ام گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید ورامین که با حضور مسئولین شهرستانی در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: ویژگی‌های قیام ۱۵ خرداد قابلیت الگوگیری در حوزه مدیریت دارد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ورامین سرقفلی دارد، این عبارت را آقای تمدن استاندار اسبق تهران در معارفه بنده برای فرمانداری ورامین عنوان کرد گفت: این منطقه در پویایی زبانزد است، حرکت مردم در ۱۵ خرداد بسیجی گونه و مجاهدانه بود، ورامین یک شهرستان پیشرو است، باید در حوزه مدیریت پیشرو باشیم، باید جلوتر از همه بدویم و میدان داری کنیم.

منصوری با بیان اینکه از دیگر مؤلفه‌های ۱۵ خرداد حرکت توحیدی و بر مبنای اعتقاد به خداوند است افزود: در مدیریت نیز باید نگاه توحیدی داشت.

وی عنوان داشت: ورامین شهر نخبگان و خواص و اهل علم و فرزانگان است، اگر اتفاق نظر بین نخبگان و خواص نباشد، قطعاً مشکلاتی پیش می‌آید و امروز همه کمک کردند، تا مدیریتی قوی و واحد در ورامین شکل بگیرد، توقع کار متفاوتی در مدیریت از شما دارم و باید به طور شبانه روزی تلاش بر مبنای صبر و تواضع داشت، در تعامل با مردم تواضع و صبر داشته باشید، در تعامل با نخبگان و بدنه مردم متواضع باشید.

استاندار تهران اظهار داشت: در ورامین علیرغم کار زیادی که انجام شده اما کاستی‌هایی داریم، این کارها محصول انقلاب است، به دولت‌ها نیز زیاد مرتبط نیست، نباید امید مردم به یاس تبدیل شود، در حوزه‌های زیرساختی، آب، برق و تقسیمات کشوری کارهای زیادی انجام شده است.

منصوری تاکید کرد: باید با همه در سطح شهرستان ورامین برای ایجاد یک هدف مشترک ارتباط برقرار کرده و اولویت‌ها را مشخص کنید، کاستی‌ها یک شبه رفع نمی‌شود، باید اولویت‌ها را مشخص کرده و بر همان اساس در رفع کاستی‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعهدات فرمانداران، استانداران و دولت قبل از تعهد ما است افزود: باید به آن‌ها پایبند باشیم و با یک مدیریت مومنانه و محترمانه و توأم با رحمت و تواضع نسبت به مردم شاهد روزهای خوبی خواهیم بود و تاکید مؤکد این است که مردم ورامین را به صورت ویژه تکریم کنید.

استاندار تهران اظهار داشت: در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفتم و تحت تأثیر هیج حزب و جناحی نبودم، اینجا باید پاسخگوی مردم باشیم، فرماندار جدید اصالتاً اهل علی آباد و باغخواص و دلسوز منطقه است.

کد خبر 5357373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha