۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

معاون فرماندار کاشان:

میزان مشارکت کاشانی ها در دریافت واکسن کرونا مطلوب نیست

میزان مشارکت کاشانی ها در دریافت واکسن کرونا مطلوب نیست

کاشان - معاون فرماندار کاشان گفت: میزان مشارکت کاشانی ها در دریافت واکسن کرونا مطلوب نیست.

مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واکسیناسیون تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا است، اظهار داشت: تا زمانی که حدود ۹۰ درصد مردم به طور کامل واکسینه نشوند هر احتمالی را در مورد بروز پیک‌های جدید باید در نظر داشت.

وی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون مشارکت شهروندان کاشانی در دریافت واکسن کرونا رضایتبخش و مطلوب نبوده است، ابراز داشت: واکسن به اندازه کافی حتی برای تزریق دز سوم در سطح شهرستان کاشان وجود دارد و از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان از واکسیناسیون حدود ۸۴ درصدی اتباع خارجی در شهرستان کاشان تا پایان آبانماه خبر داد و تصریح کرد: استقبال اتباع از واکسیناسیون خوب بوده و همچنان این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ جلسه به منظور هماهنگی و انجام اقدامات مستمر برای واکسیناسیون عمومی در کمیته مربوط به این موضوع خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود تمام تمهیداتی که اندیشیده شده است برخی از افراد به دلایل غیرعلمی از دریافت واکسن امتناع می‌کنند که این موضوع ممکن است هم برای فرد و هم جامعه خطرآفرین باشد.

خاندایی با بیان اینکه عدم دریافت واکسن ممکن است فرد را از بسیاری از خدمات عمومی در طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی محروم کند، افزود: خوشبختانه بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کاشان همکاری و همیاری خوبی برای طرح واکسیناسیون عمومی شکل گرفته است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

کد خبر 5358619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha