۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

تداوم بارش‌ها در شرق اصفهان/ آلاینده‌ها پایان هفته باز می‌گردند

تداوم بارش‌ها در شرق اصفهان/ آلاینده‌ها پایان هفته باز می‌گردند

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق نیمه شرقی استان را امروز فرا می‌گیرد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان تا شامگاه امروز سه‌شنبه، اظهار داشت: بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق شرق، جنوب و شمال شرق استان اصفهان امروز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بارندگی شبانه روز گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین میانگین بارش‌ها به ترتیب از سمیرم با ۲۱.۱ میلیمتر، دهاقان ۱۰.۳، ورزنه ۸.۵ میلیمتر، شهرضا ۵.۶، فریدونشهر چهار، داران ۲.۹، زرین‌شهر ۲.۴ و شهر اصفهان ۱.۴ میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان از فردا چهارشنبه تا پایان هفته جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به سکون جوی و مه صبحگاهی، افزایش آلودگی هوای اصفهان و کاهش دید افقی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دور از انتظار نیست.

هنرمند با اشاره به افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ابراز داشت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5358845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha