۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

مدیر امور فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

مشارکت ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون کرونا

مشارکت ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون کرونا

مشهد ـ مدیر امور فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در واکسیناسیون سراسری کرونا مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالقاسم دانش اظهار کرد: بیش از هزار و ۲۰۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امر واکسیناسیون کرونا مشارکت داشتند.

وی با بیان این‌که این افراد ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف بالای ۱۲ سال تزریق کردند، ادامه داد: برنامه‌های مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام هفته بسیج از ۲۸ آبان آغاز شده و تا ۵ آذر ماه ادامه می‌یابد و به همین مناسبت فضاسازی ساختمان اداری شماره ۳ و خوابگاه‌های دانشجویان این دانشگاه انجام شده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در ایام هفته بسیج، برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آن، برگزاری جشن تزریق ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط دانشجویان بسیجی بوده و در این مراسم که در نخستین روز از هفته بسیج برگزار شد، از بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی مشارکت‌کننده تقدیر به عمل آمد که از این تعداد، حدود ۱۵۰ نفر به نمایندگی از دانشجویان فعال امر واکسیناسیون کرونا حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ثبت ۶۰۰ هزار دُز تزریق واکسن کرونا اقدام قابل توجهی بوده که توسط دانشجویان دانشگاه انجام شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان مشارکت‌کننده در امر واکسیناسیون کرونا در پنج مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی، عطار، بازار ملل، مشهد مال و امام رضا (ع) حضور دارند.

دانش با بیان این‌که دانشجویان بسیجی در تمامی عرصه‌ها از جمله مبارزه با بحران کرونا خوش درخشیدند، تأکید کرد: عملکرد تک‌تک بسیجیان به‌ویژه دانشجویان بسیجی در ایام همه‌گیری بیماری کرونا در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به مردم و مقابله با این بیماری، افتخارآفرین بوده است.

وی افزود: دانشجویان بسیجی در طول ایام بحران کرونا حضوری پررنگ و ثمربخش در حوزه‌های پیشگیری و درمان داشتند و اوج آن در امر واکسیناسیون علیه این بیماری به‌خوبی مشاهده شد.

کد خبر 5359674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha