۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

امام جمعه قزوین:

فعالیت امروز بسیج ترسیم کننده آینده روشن است

فعالیت امروز بسیج ترسیم کننده آینده روشن است

قزوین-امام جمعه قزوین گفت: فعالیت های بسیج سراسر امید، افتخار و ترسیم کننده آینده روشن است.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در گردهمایی بزرگ بسیجیان که صبح چهارشنبه در محل سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: خداوند متعال اراده خود را بر این قرار داده است تا به لشگر خود و نیروهای بسیجی قدرت و توان و سعه صدر داده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین مطرح کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند قوت و توان بسیج در عرصه‌های مختلفی بروز و ظهور دارد و امروز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و تبلیغ دین و میزان اثزگذاری در این زمینه‌ها شاهدیم.

وی ادامه داد: رهبر عزیز ما پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی، مطالبه گری و عدالت خواهی بین المللی و دفاع از مظلومان عالم را مؤلفه قدرت بسیج معرفی کردند.

امام جمعه قزوین گفت: ویل دورانت از تاریخ نویسان بزرگ غربی در خاطرات خود می‌نویسد هیچ دینی به اندازه اسلام مردم را به قدرت دعوت نکرده و گفته در حالی بوده که هنوز بسیج و انقلاب اسلامی را ندیده بود و هنوز قدرت و عزت امام راحل ما به وقوع نپیوسته بود.

این مسئول تصریح کرد: ما قدرتمندیم چون بسیجی هستیم و خداوند متعال در قرآن کریم تصریح کرده که اگر دین را یاری کنید خدا یاور شماست، ما قدرت داریم چون توفیق طرفداری از حق داریم و نیز اگر خدا کسی را یاری کند هیچکس بر او قادر نخواهد شد، ما پشتیبان و پیرو حماسه حسینی هستیم و همه اینها مایه قدرت ما است.

عابدینی یادآور شد: قدرت و اقتدار از آن خدا است و ضعف و زبونی برای دشمنان خدا است و ما با این گردهمایی می‌گوئیم که در رکاب امام زمان (عج) ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های بسیج سراسر امید، افتخار و نشانگر آینده روشن است و امیدواریم با همین پشتکار شاهد پیروزی بزرگ در زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، هسته‌ای و موشکی باشیم و برای ظهور منجی عالم زیر فرماندهی امام مسلمین تلاش کنیم

کد خبر 5359788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha