۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶

مشکل درمانگاه بیدستان با کمک سپاه صاحب‌الامر (عج) قابل حل است

مشکل درمانگاه بیدستان با کمک سپاه صاحب‌الامر (عج) قابل حل است

قزوین – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: مشکل درمانگاه بیدستان که مدتهاست بلاتکلیف مانده می‌تواند با کمک سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه درمانگاه شبانه روزی شهر محمودآباد اظهار کرد: در تعدادی از شهرهای کوچک استان مشکل کمبود درمانگاه شبانه روزی داریم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل محدودیت‌های قانونی و مشکلاتی همچون کثرت مأموریت‌ها و درگیری با کرونا امکان تأمین نیرو، منابع انسانی و منابع مالی این گونه درمانگاه‌ها را نداشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه این نیاز مردم باید تأمین می‌شد، اضافه کرد: حل مشکلات سلامت و بهداشت برای مردم مخصوصاً در مناطق کم برخوردار یک اولویت مهم برای استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با ورود سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به این حوزه و پس از یکسال تلاش که با هدف محرومیت زدایی انجام شد شاهد این اقدام بزرگ و ماندگار هستیم.

محمدبیگی با بیان اینکه مناطق کمتر توسعه یافته استان نیازمند دریافت خدمات حوزه سلامت هستند، بیان کرد: ظرفیت‌های لازم برای ورود سپاه به این عرصه وجود دارد.

وی عنوان کرد: مشکل درمانگاه بیدستان که مدتهاست علی رغم داشتن ساختمان، بلاتکلیف مانده می‌تواند با کمک سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین حل شود.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه راه اندازی این گونه درمانگاه‌ها به معنای تحقق عدالت در مناطق کمتر توسعه یافته است، یادآور شد: عدالت در سلامت برای مردم بسیار شیرین است.

کد خبر 5360251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha