۵ آذر ۱۴۰۰، ۸:۳۵

وزیر کشور:

۳۰ مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند تصویب شد

۳۰ مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند تصویب شد

رباط کریم- وزیر کشور از تصویب ۳۰ مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند خبر داد و گفت: این مصوبات باید بر اساس زمان‌بندی مناسب اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه پس از پایان نشست تخصصی مطالبات مردم و نیازهای شهر پرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات شهر پرند تشکیل شده برخی از مسائل زیرساختی ازجمله مسائل بهداشتی و بیمارستان‌ها، مدارس، امنیت و کلانتری‌ها، مسائل اجتماعی، نیازهای فرهنگی و غیره مطرح شد.

وی افزود: مصوباتی در زمینه اصلاح و تأمین کمبودهای لوله کشی آب، شهر سلامت و نیازمندی‌های شهرداری و شهر و نیز نیازمندی‌های آتش‌نشانی از جمله مورد بحث قرار گرفت.

وزیر کشور عنوان کرد: مصوباتی در زمینه افزایش سرانه فضای سبز و نیازهای حمل و نقل عمومی مبنی بر تأمین نیازمندی‌ها مطرح شد که بر این اساس نیازهای این حوزه‌ها با سرعت بیشتری تأمین می‌شود و در حدود ۳۰ مصوبه در این حوزه‌ها مطرح شده که باید پیگیری شده و بر اساس زمان‌بندی مناسب اجرایی شود.

وحیدی با تأکید بر تأمین نیازهای درمانی مردم خاطرنشان کرد: بیمارستان در حال ساخت باید به‌زودی با همکاری و نظارت استاندار تهران تکمیل و بیمارستان دیگری نیز با توافق وزارت بهداشت ساخته شود.

کد خبر 5360916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران اسلامی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      0 0
      شهر پرند از نظر امکانات شهری و رفاهی و آموزشی و تربیتی فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و خدماتی و حوزه بهداشت و جمل و نقل درون شهری بسیار بسیار بسیار مشکل و معضل دارد.