۲۷ مرداد ۱۳۸۶، ۱۲:۱۳

محصولات فرآوری شده شیلاتی گران شد

رئیس هیئت مدیره صنایع همگن شیلات گفت:‌ افزایش هزینه حمل و نقل موجب افزایش 100تا 150 تومانی هرکیلو محصولات فرآوری شده شیلاتی نسبت به دو ماه گذشته شده است.

محمد گشتاسب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش قیمت محصولات فرآوری شده شیلاتی افزود:‌ با توجه به سهمیه بندی بنزین ودر نتیجه افزایش 5/2 برابری کرایه  حمل و نقل، قیمت  هر کیلو محصولات فرآوری شده شیلاتی به نسبت دو ماه گذشته 100 تا 150 تومان افزایش یافته است .

وی تصریح کرد:‌ واحدهای بسته بندی و صنایع کنسروسازی به منظور تامین مواد اولیه باید محصولات خود را به مرا کز عرضه انتقال دهند که با توجه به افزایش کرایه ها ،‌ صاحبان خودروها حاضر به انتقال محصولات حتی با قیمت بیش از دو برابر گذشته نیستند.

به گفته گشتاسب زاده، از سوی دیگر فروشگاه های عرضه کننده محصولات فرآوری شده دریایی نیز با توجه به شرایط فعلی حاضر نیستند برای نیاز 300 تا 400 کیلویی خود ،‌کرایه حمل خودرو بپردازند لذا منتظر مانده و پس از رسیدن تقاضایشان به حدود دو تن اقدام به خرید وانتقال محصول می کنند که در این شرایط نیز یخچال های این فروشگاه ها ظرفیت  نگهداری این حجم را ندارد.

وی خواستار توجه مسئولان در مورد مشکلات بوجود آمده در بخش حمل و نقل محصولات فرآوری شده دریایی شد و گفت: به علت مشکلات موجود تعداد مشتریان صنایع تولید کننده محصولات فرآوری شده دریایی کم شده است.

کد خبر 536400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha