۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۸:۱۴

به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی؛

۳ بانک و ۲ صندوق قرض‌الحسنه در شوش پلمب شدند

۳ بانک و ۲ صندوق قرض‌الحسنه در شوش پلمب شدند

شوش - سرپرست مرکز بهداشت شوش گفت: سه بانک و دو صندوق قرض‌الحسنه به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا با دستور مقام قضائی پلمب شدند

فیض‌الله دیناروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در کنار رعایت شیوه‌های نامه‌های کرونایی از سوی شهروندان، همه ادارات، بانک‌ها و واحدهای خدماتی و رفاهی ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در شرایط کرونایی هستند.

وی گفت: یکی از مصوبات اخیر ستاد کرونای شهرستان شوش نصب سامانه تهویه هوا در بانک‌ها بود که به تمامی بانک‌ها اعلام شد که هرچه سریع‌تر نسبت به نصب تهویه هوا اقدام کنند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش افزود: در بازدیدهای صورت گرفته مشاهده شد که برخی از بانک‌های سطح شهر نسبت به نصب تهویه هوا اقدام کرده اما برخی دیگر هیچ توجهی به این مصوبه ستاد کرونا نکرده بودند.

دیناروند ادامه داد: بانک‌ها و موسساتی که نسبت به اخطارهای کتبی و مهلت‌های داده شده برای رفع نواقص، بی توجه بودند با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

وی افزود: در بازدیدهای صورت گرفته سه بانک و دو صندوق قرض‌الحسنه با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش یادآور شد: بانک‌هایی که اخطارهای کتبی به آنها داده شده و مهلتی برای رفع نواقص آنها در نظر گرفته شده اگر در زمان مقرر نسبت به رفع نواقص اقدام نکنند، پلمب می‌شوند.

کد خبر 5370356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha