۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

انتقاد استاندار تهران از عدم فعالیت ۲ مدول تصفیه خانه ری

انتقاد استاندار تهران از عدم فعالیت ۲ مدول تصفیه خانه ری

ری- استاندار تهران با انتقاد از عدم فعالیت ۲ مدول تصفیه خانه ری و دنبال نشدن این طرح ها طی سال های اخیر گفت: یکی از سیاست‌ها در استان جهت ذخایر آبی بازچرخانی و جلوگیری از هدر رفت آب است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر چهارشنبه در حاشیه گردهمایی دانشجویان در سپاه سید الشهدای (ع) استان تهران با اشاره به اینکه هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در ارتفاع بالای یک هزار و ۸۰۰ متر صادر نخواهد شد اظهار داشت: به همین دلیل زمین جایگزین برای تعاونی‌های ۳۳ گانه در نظر گرفته شده است.

منصوری با انتقاد از عدم فعالیت ۲ مدول تصفیه خانه ری گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر این طرح‌ها به صورت جدی دنبال نشده چرا که اگر شبکه‌های آب و فاضلاب بالادستی را درست سازماندهی و اجرا کنیم همه این روان آب‌ها وارد تصفیه خانه شده و سپس آب تصفیه شده و استاندارد وارد چرخه و مدار می‌شود و هم اکنون نیز به دلیل شرایط نه چندان مناسب ذخایر آبی، یکی از سیاست‌ها در این حوزه بازچرخانی آب است و تلاش ما این است که آبی هدر نرود و اگر روان آب و پسابی وجود دارد باید وارد چرخه فاضلاب و تصفیه شود.

استاندار تهران در مورد جابجایی مرکز دفن زباله آرادکوه عنوان کرد: مجموعه آرادکوه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما نباید با این مسئله احساسی برخورد شود زیرا چندین هزار میلیارد ریال تأسیسات در آنجا ایجاد شده و برای منطقه هوشنگ آباد نیز که عده‌ای به آن منتقد هستند باید بگوییم در این خصوص به دنبال منطقه جایگزین مناسب و بدون حاشیه هستیم.

وی با بیان اینکه سیاست و تلاش ما این است که طرح جدیدی شروع نکنیم، تصریح کرد: منطق مهندسی و مالی حکم می‌کند تا طرح نیمه کاره وجود دارد سراغ طرح‌های جدید نرویم مگر در جایی که ضرورت احساس شود.
کد خبر 5370978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha