۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۳

معاون وزیر کار با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد

معاون وزیر کار با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد

خرم‌آباد- معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد دیدار و پیرامون مسائل استان گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج‌شنبه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با محمود کریمی بیرانوند معاونِ لرستانی وزیر کار دیدار کرد.

در جریان این دیدار حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی با اشاره به مشکلات استان در حوزه بیکاری و لزوم توجه به رونق اشتغال در لرستان با سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل این حوزه گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری موجب مشکلات مضاعف در این استان شده است، بر توجه به حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینی در استان تأکید کرد.

معاون وزیر کار با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد

همچنین امروز «نصرالله زنجانی» سرپرست معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری با حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به منظور انجام هماهنگی‌های سفر رئیس جمهور به استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگو با «رشید جعفرپور» معاون مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات فناوری از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان بود.

مجموعه این دیدارها و گفتگوها در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای کابینه به استان لرستان انجام شد که در آنها نماینده ولی فقیه در لرستان مسائل استان در حوزه‌های مختلف را مطرح و خواستار پیگیری مطالبات در حوزه‌های وزارت کار و وزارت علوم شد.

کد خبر 5371711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha