۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

امام جمعه سنندج:

کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت کاری دولت باشد

کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت کاری دولت باشد

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: افزایش بی رویه قیمت ها قابل قبول نیست و انتظار می رود دولتمردان برای مهار گرانی کالاهای اساسی و ایجاد آرامش در جامعه تلاش جدی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های کادر درمانی به ویژه پرستاران شایسته والاترین تقدیر هاست.

وی افزود: در دوران کرونایی نیز شاهد مجاهدت وصف ناشدنی کادر درمانی به ویژه پرستاران بودیم و بدون شک اجر خدمات و زحمات آنها پیش خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته از تلاش‌های دولت سیزدهم برای تأمین واکسن کرونا در کشور تقدیر کرد و گفت: همانطور که دولتمردان در تأمین واکسن موفق شدند انتظار می‌رود در مهار تورم و گرانی کالاهای اساسی هم تلاش ویژه داشته باشند.

ماموستا رستمی افزود: گرانی سرسام آور کالاهای اساسی موجب نگرانی و بروز مشکلات فراوانی برای خانواده‌ها شده است لذا انتظار می‌رود دولتمردان با اهتمامی جدی در راستای کنترل بازار و کاهش قیمت‌ها قدم بردارند.

امام جمعه سنندج از فقر به عنوان ریشه بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی نام برد و گفت: باید دولتمردان برای کاهش فقر و کمک به نیازمندان جامعه برنامه‌هایی عملیاتی و تأثیرگذار داشته باشند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته بر اصلاح امور بانکی در راستای توسعه بانکداری اسلامی و کاهش سود تسهیلات بانکی تأکید کرد و گفت: مردم بیش از هر زمانی نیازمند حمایت مالی و تسهیلات بانکی هستند و انتظار می‌رود در این راستا حمایت‌ها افزایش یابد.

کد خبر 5372084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha