۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵

نماینده رئیس جمهور در پلدختر خبر داد؛

پیشنهاد تصویب ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای اتمام پروژه‌های پلدختر

پیشنهاد تصویب ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای اتمام پروژه‌های پلدختر

پلدختر- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشنهاد اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان پلدختر به هیأت دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در جمع مردم و مسئولان شهرستان پلدختر با ابراز خوشحالی از دیدار با مردم شهرستان پلدختر اظهار کرد: در این دیدارها از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم شهرستان پلدختر آشنا شدم و توفیق تلاش و پیگیری در زمینه حل این مسائل حاصل شد.

وی افزود: در بازدیدهای به عمل آمده از پروژه‌های نیمه تمام سطح پلدختر مشخص شد با گذشت ۲ سال و ۹ ماه از سیل بخش عمده‌ای از مشکلات سیل زدگان این شهرستان برطرف نشده است.

نماینده رئیس جمهور در سفر به پلدختر گفت: دیواره ساحلی شهر پلدختر که امروز از آن بازدید شد به علت کمبود اعتبار فعالیت اجرایی آن متوقف شده که احداث امتداد آن ادامه می‌یابد.

اسماعیلی اقدام بخش خصوصی در احداث مینی پالایشگاه در پلدختر را حائز اهمیت دانست و افزود: این پروژه طی ۲ سال پیشرفت بسیار خوبی داشته که کار عمده‌ای و حاصل تلاش مسئولان در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی یادآور شد: بازدیدها و دیدارهای صورت گرفته به صورت گزارش به هیأت دولت تقدیم می‌شود تا بتوان بخش عمده‌ای از دغدغه‌ها و مشکلات مردم پلدختر را برطرف کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از سفر رئیس جمهور به استان لرستان را بررسی و کاهش مشکلات مردم دانست و افزود: دولت تلاش می‌کند بخش عمده‌ای از این مشکلات را با مشارکت مردم حل کند.

اسماعیلی همچنین از پیشنهاد اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان پلدختر به هیأت دولت خبر داد.

کد خبر 5372226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha