۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

هشدار هواشناسی؛

اوج آلودگی هوای اصفهان در اواسط هفته/ آسمان سیاه‌تر می‌شود

اوج آلودگی هوای اصفهان در اواسط هفته/ آسمان سیاه‌تر می‌شود

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از اوج‌گیری آلودگی هوای این کلانشهر و مناطق صنعتی استان از روز دوشنبه ۲۲ آذر تا پایان هفته جاری خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استمرار سکون جوی در استان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: از روز دوشنبه شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در نواحی مرکزی و صنعتی از جمله مبارکه، دولت آباد، نجف‌آباد، فلاورجان، زرین شهر، علویجه، فرودگاه شهید بهشتی و کلانشهر اصفهان فراهم است و کاهش دید افقی را در این مناطق انتظار داریم.

وی با بیان اینکه امروز شاخص آلودگی هوای اصفهان در بسیاری از ایستگاه‌ها در مرز ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم بود، افزود: از روز دوشنبه افزایش شاخص‌های هوا محتمل است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: سکون جوی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و خبری از سامانه‌های ناپایدار نیست.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5372816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha