۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۲۷

رئیس سازمان بسیج مساجد ومحلات تاکید کرد؛

ضرورت تقویت پایگاه ها و مساجد برای تحقق محله اسلامی

ضرورت تقویت پایگاه ها و مساجد برای تحقق محله اسلامی

رامسر- رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه درپی تحقق محله اسلامی هستیم، نقش پایگاه ها و مساجد را برای رسیدن به این هدف مهم تلقی کرد و تقویت آن را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر سردار حیدر بابا احمدی یکشنبه شب در همایش مسیر مبارک ویژه فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان رامسر که در اردوگاه شهدای هفت تیر برگزار شد با بیان اینکه تقابل دو جبهه حق و باطل اسلام و کفر همیشگی است، گفت: دشمن در حال تغییر تاکتیک است و باید آرایش مناسب مقابل آن بگیریم.

وی با اشاره به شروع فتنه‌های دشمنان، جنگ تمام عیار نرم در ابعاد مختلف را از جمله طرح‌ها بیان کرد و گفت: نیروهای ما در خلیج فارس پهپاد دست نیافتنی آمریکا را ساقط کردند تا دشمنان در برابر عظمت ملت زانوی حقارت بزنند.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: قوی شدن یعنی زمانی که به ما واکسن نمی‌دهند و دانشمندان ما واکسن تولید می‌کنند تا با تولید داخلی تحریم‌ها را دور بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی برای مذاکرات تعیین شرط می‌کند و باید شرایط ما را بپذیرند.

وی با بیان اینکه قوی شدن ما نتیجه رشادت مردم همیشه در صحنه است، گفت: ۲۳۰ هزار شهید نشانه ایستادگی ملت ایران است و امروز اگر قوی شدیم به خاطر خانواده‌های معظم شهدا است که سبب کمال، عزت و سربلندی شده‌اند.

سردار بابا احمدی با اشاره به اینکه دشمن جنگ نرم تمام عیار خانه به خانه را طراحی کرده و در فضای مجازی با تبلیغات در حال جنگیدن است، گفت: آرایش نرم در مقابل جنگ نرم توسط بسیج باید انجام شود و فرماندهان پایگاه، فرمانده نظامی و نظام اسلامی محله هستند.

وی با تاکید بر اینکه بدنبال تحقق محله اسلامی هستیم گفت: با تحقق جامعه اسلامی باید به سمت تمدن نوین اسلامی برویم ونقش بسیج در این راه مهم است زیرا حوزه‌ها و پایگاه‌های ما باید در تراز گام دوم انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در اوج کرونا تحریم‌ها را تشدید کرد اما سپاه و خیرین با کمک‌های مومنانه به مؤمنین نیازمند پای کار آمدند گفت: سپاه و بسیج در دوران کرونا با کمک‌های مومنانه، تولید ماسک و حضور در بیمارستان‌ها پای کار آمدند وسبب دلگرمی مردم شدند.

سردار بابا احمدی تصریح کرد: تقویت پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های مقاومت باهدف تحقق محله اسلامی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5374199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha